29 Ekim 2014 Çarşamba

Gekkan Shoujo Nozaki-kun - Seiyuular | YF BLOG TUR

Anime: Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Tarihi: 7 Temmuz 2014 - 22 Eylül 2014
Tür: Komedi, Romantik, Shoujo

"Lise öğrencisi Chiyo Sakura, Umetarou Nozaki'den hoşlanmaktadır. Nozaki'ye hisslerini itiraf ettiğinde, Nozaki, Sakura'yı hayranı zanladerek imza verir. Sakura, Nozaki ile birlikte zaman geçirmek istediğini söylediğinde evine çağırıp, "çizimlerine yardımcı" olmasını ister.

Bunun üzerine Sakura, Nozaki'nin çok popüler shoujo mangakası Yumeno Sakiko olduğunu fark eder ve Nozaki'yle yakınlaşabilmek için asistanı olmayı kabul eder.

Nozaki'nin mangası üzerinde çalışırlarken, diğer okul arkadaşlarınin hayatlarından esinlenirler."

Tuğçe'ye her "Napıyon?" dediğimde "Nozaki izliyom allasen izle" demesiyle zorla başladığım anime. Ama zaten ilk bölümü izledikten sonra gerisi çok güzel bi şekilde geliyo. Her ne kadar Tuğçe gibi baştan baştan izleyecek kadar sevmesem de. Bi kere izledim taam bitti benim içün. Bi önceki sezon bütün yaz boyunca ilk izlediğim animelerden ibaretti o yüzden tam bir ısınma yaşayamadım belki de. Nozaki karakter olarak mikemmel olsa da bana göre karakter çizimi diğerlerinin yanında çok vasattı. Ama o karakterde birinin de olması gerektiği gibiydi yine allam duygularım çok karmaşık flsjdfsdjf Benim favorim Nozaki dışında herkesdi yani.

Hepsinin salak saçma yönleri oldugu için her karakter al bağrına bas şeklindeydi zaten. Özellikle (nasıl oluyosa kız karakter ama) Yuzuki'yi çok sevmiştim. Bazı bölümler duvara vurarak gülme isteği uyandırsa da bazı bölümler çok sönüktü. Tam bir tatminsiz anime izleyicisiyim fsldkfjsdfkj 

Neyse ben seiyuu konuma geçmek istiyorum artık.


Nakamura Yuuichi: Nozaki için başka biri olsaydı olay çıkardı bak! Bu tür karakterlere nasıl da güzel gidyür bu adam :') Nozaki dışında bi kaç anime seslendirmesinden bahsedersek, bu sezonun animesi Donten ni Warau'da Tenka karakterini seslendiriyo ki daha 2 bölüm izlememe rağmen allah diyorum. Tabisi Fairy Tail severler Gray olarak bilir. Hyouka gibi sıkıcı bir animeyi sırf Oreki seslendirmesi yüzünden bitirmeme sebep olmuştur kendisi. Kimi ni Todoke'de Ryuu'ymuş bak yeni farkedip şok geçiriyorum şuvan. Kendisinden hiç beklenmeyecek şekilde (kalıbına bakarsak) Uta-Puri'de Ringo senseiyi seslendirmiştir ki, hala Ohayoppuuu duydu mu kalbimiz acır bi. Son olarak da Sugita'nın biricik sevgilisi diyip geçiyorum flsdkjfsdlkf



Ozawa Ari: İlk başrolü bu animeyle olmuş kendisinin. Onun dışında 2-3 tane daha anime var zaten. Bence iyi bi iş çıkarmış ama erkek karakter seslendirmeyen kadın seiyuular gram ilgimi çekmediğinden, kendisiyle fazla oyalanamıcam. Başarılar canıms.










Okamoto Nobuhiko: Evet kendisine kıyak geçip Myanimelist fotoğrafını koymuyorum. Çünkü geçen aya kadar benim için "Usui'yi bu mu seslendiriyo yaa" hayal kırıklıgı yaratan bir fotoğraftı. Sonra bi animenin event videosunda tatlış gülüşüne "O kim yiiiiaaaa" diyince, öğrendim ki Nobu'ymuş. Yani fotoğraflardaki hali ve videolardaki hali çok farklı çocuğun. Neyse ,işte 2. favori karakterim Mikoshiba'yı seslendiriyo bu animede. Cuk oturmuş haa, bayıldım. Böyle tsunderedir, salak şapşiktir tarzı karakterlere çok güzel gidiyo maşalla. Ao no Exorcist'in Rin'i, duymayan bilmeyen vardıysa (ki benim seiyuularla ilgilenmeye başlama olayım bu bilgiyledir) Bakuman'ın Niizuma Eiji'si. Usui'den sonra töbe töbe diyo insan. Haikyuu'da Nishinoya için de mikemmel bi isim olmuştu. 



Ono Yuuki: Kendisini tanımam etmem, Hori Masayuki karakterini seslendirmiş saossun. Gayet de güzeldi bence. Şimdi gördüm ki Gintamacığımızın Shigeshigesi ulu yüce Shougun'u da seslendiriyomuş lan!! Ayrıca Kuroko'da Kagami'yi seslendirmiş. Ama tam da şu an muhabbeti dönüyodu ki, Kagami olmak için Suzuki Tatsuhisa'dır Kishow'dur Nobuhiko'dur onlar da seçmelere girmiş. Bak sinirlendim. Bu adam daha giremeden iptal benim seiyuu listemde. 







Nakahara Mai: Kashima Yuu olarak harikaydı bence! Hem kız hem de okulun prensi konumunda biri ne kadar güzel seslendirilirse o kadar güzeldi yani. Fairy Tail'de Juvia'yı seslnediriyomuş zaten. Servant x Service'de (ki bayılırım) Miyoshi Saya'yı seslendiriyomuş. Yine kadın seiyuulara ilgisizliğimi gördünüz. Sevgiler.









Sawashiro Miyuki: Heh bana böyle kadın seiyuularla gelin işte. Hem en sevdiğim Yuzuki karakterini seslendiriyür :'') Aşırı aşırısı geniş ses skalası olan bi kadın. İcik bicik kız karakterleriyle sınırlı kalmadığı için de kalbimde yeri olanlardan biri (kadın seiyuulara kalan yerden ne kadar kalıyosa işte). Benim favorim Beelzebub'da Baby Bell'dir tabiysi. Bugün açtım bi sahneyi tekrar izledim hatta sırf sesi için ço güzel yaa. Bu kaa sevmeme rağmen Uta-Puri'de Haruka'ya tahammül edemem mesela ama. O güzelim seiyuu cennetinin içinde nasıl batıyo sesi. Kız karakterden salak mı salak olunca. Ya çok rolü var bu kadının yazamıcam üşeniyom flksdjfs





Kimura Ryouhei: Wakamatsu'yu seslendiriyo, ki o da fazlasıyla gerizekalı bi karakterdi fskdfjsdlkfj Ryouhei'yi 1 aylık taze (fakat hastalıklı) Tattsun fanlığımız sırasında kenarda köşede görerekten enee ne tatlış adammış diyerekten öğrendim ki Kuroko'nun Kise'si imiş. Zamanında Blood Lad turunu yaparken belkim bahsetmişizdir, Braz D.'nin seiyuusu. Boku wa Tomodachi ga Sukunai'da da Kodaka'ymış bunu da yeni öğreniyom. Kimi to Boku'nın Yuuki'si ve benim Magi'den karanlık aşkısım Judar, Sesini falan hiç ayırt edemiyom ama duyunca güzel bence fjsdofjsdfsdf






Miyano Mamoru: Bunu bonus olarak koymalıydım flsdjfşsldfjsldfshflksjdf ilk seiyuu aşkım, ne olursa olsun vazgeçilmezim, bizim aramızdaki adıyla Mayano Mamuro'm, gorilim. Nozaki'nin çizdiği karakterin sesini duyduğum an etrafımda güller açtıi o yavşak sesine doğru koşmak istedim fsjdflsdkjfslkfj Kendisini bu güzel "1 saniye ağzıma bardak sokuyoğum" fotoğrafıyla anıyoruz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder