21 Ekim 2014 Salı

Çok elit oldugumuzdan sadece senseilerle takılıyoruz ;))))

Blogumu çok boşladım diye her gece yattığımda bi yüreğim sızlıyo ha. Zamanında yazmadığım için hiç bi şeyi, şimdi birikmişlerimi de yazmaya üşendiğimden, yine anlatcak bi şeyim yok aslında. Ama yarın kanji ve dinleme quizim var ya, ders çalışmayı biraz daha geciktirmek için takılıcam burda...

Sanırım okul açıldıgından beri, özellikle bayramdan sonra hiç boş vaktimiz olmadı. Çünkü bütün boş vakitlerimizi hocaları yemeğe çağırmakla harcadık flsdjfsdf Ama çok güzel bi boş zaman harcama yöntemi bence. İnsanlar inanmıyo mesela "bugün blabla hoca gelcek bize" diyosun, nası yaa hocanız eve mi geliyo oluyolar lkfsjfjsdf Ya ders aralarında bahçede hocalarla oturma işini bile garipseyenler var, ki hacettepe aklıma gelince hakkaten garip lan! Dersten derse görüyosun sonuçta adamları, ama burda öyle mi "hocam yemeğe gidiyoz/yemek yapcaz atla gel" demeye bakıyo iş biraz. Hem bizim için de ders dışı pratik falan oluyo. Çanakkale'de hocalardan başka Japon görmek yüzde bir ihtimal oldugundan.

Mesela geçenlerde 2 hocamız geldi. takoyaki partisinde Refü'nün macchalı kitkattır bilmemnedir o tür şeyleri çok yemek istediğini söylediğini unutmamış bize getirmiş ev hediyesi olarak.


Dünyada gördüğüm en düşünceli insanlar, allam Japonya ve Japon takıntımı normal düzeye indirmeye çalıştıkça imkansızları oynuyorum resmen. Bi de takoyaki partisinden sonra sensei, bayramda bizim diğer hocalara bi kez daha yapmış takoyaki. Derste söyledi, biraz daha ustalaştıgımdan daha lezzetli oldular, özür dilerim burcu dedi bi daha yaparız parti dedi yaa flsdkjfsldkfjsdf
Bi de geliyolar mesela yemek falan yiyoruz, sohbet falan sonra odaları dolaştırıyoruz yeni taşındığımız içün. Tek tek inceliyolar her şeyi flksjdfd böyle çok tatlış anlar. 

Yine bi başka senseimizle, ki en rahat konuşabildiklerimizden biridir, önceki hafta pizza yemeye çıkmışken, bi de haftasonu benim el yapımı yufka pizzamı yemeye çağırdık. Ki pizza yemeye çağırcağımız zaman nası soralım dur şu fiili kullanalım bak şöyle başlayalım diye düşündük, ben gittim "sensei sumimasen ga, minna pizza wo tabe ni mirano's e ıkuuuoooouu...." ((hocam özür dilerim, (özür dileme değil de bi şey demeden önce demek lazım bunu aslen bizim kaba dilimizde olmayan bi olay) arkadaşlarla Milano's'a pizza yemeye gidiiice....)) diye cümlem bitmemişken "ikimasu." (gidek) dedi flksdjfsdfjsd 

Eve 7gibi geldi, yemek yedikten sonra Refü'yle 2-3 haftadır takıntı haline getirdiğimiz Starish konserini izlettik. Çünkü seiyuuların da konseri oldugunu söylediğimizde şoka girmişti hoca lfsdkfjsdf Miyano'yu goril-san olarak tanıttık, Suzuki'yi en sevdiğimiz en biriciğimiz olarak. Her çıkanın ismini söylüyoruz, adamın şokuna paha biçiliyor nası biliyonuz diye flsdkjfskdjf Dedim her hafta quiz yapıcam çalışın diye. Tamam diyip isimleri saymaya başlıyo flskdfjslkdf Sonra 10gibi kalkıyım ben artık oldu ama Refü'nün getirdiği kavunlu şarabı tatcaktık, unutmuşuz. Onu diyince oturdu yine. İçerkene dedik bi de animedeki dans versiyonunu açalım bari... Hatta Maji Love 1000% şarkısının "Yes, we love you" kısmını söyleyip durdu hoca fsdjfkjsjdlfk Bi süre sonra o konu geçti başka şeyler konuştuk. Sonra birden bakıp "Otoya?" dedi. Şoka girdim lskdjfsdkfjsdf  Otoya diye biri var de mi animede dedi. Evet diyom, meğersem bi arkadaşı o Otoya'yla aşk yaşıyomuş baya sapıtık derecede, evli barklı bi tip fslkdfjsdkfj Sürekli diyodu Otoya şu an içerde falan diye dedi lkfsjdfksdjf  Sonra  (kendisi bizim bölümün müzik kulubunun hocası) bi sonraki grubun şovunda bu şarkıyı söyleyelim dedi. Ben de ama dansları da yapın dedim, kuluptekileri bi düşündük o dans hareketleriyle dağıldık zaten. Dedim siz Otoya olun diye, sen ordan o lafı al şu da şu sensei olsun bu da bu sensei olsun diye bütün bizim erkek hocaları karakterlerle eşleştirdi fsldkfjsdkfj Hoca yapıyo lan bunu hoca!!!! O şekilde konseri bi daha izledik, ama o hareketleri bizim hocaların yaptıgını düşündükçe böyle gülmekten gebercektik artık. 

Önceki haftalarda da hoca bi çocuğa "Son zamanlarda hangi animeler popüler?" diye sordu. Ben de kafama kapşonu atmış uyyodum. Bunu duyunca aniden kafamı kaldırıp "Haikyuu" dedim. "Aaah bikkurishita!!" (Ödüm bokuma karıştı) diye irkildi yazık lfksjdfksjf sonra hakkında konuştuk biraz. Aradan 4-5 gün geçti, izledim Haikyuu'yu dedi. Allaam nasıl diyoz yaa böyle çünkü anime izleyen bi insan değil, küçükkene (küçük dediysem de adam benden 5 yaş büyük sadece) Dragon Ball'da bırakmış o işi. Bizim eve geldiğinde de Haikyuu posterini görünce yine bi sürü Haikyuu hakkında konuştuk :') Hocanla anime konuşabilmek paha biçilemez arkaaşlar. 

Hof neyse uykum delicesine bastırmadan önce gideyim şu gözümün bebekleri kanjilerime çalışayım. Görüşürük.

2 yorum :

  1. kendi hocalarımı düşündüm de... gidip bi köşede sessizce ağlıycam bi dk

    YanıtlaSil
  2. Resmen okul hayatları dışında nasıllar hatta okula bile nadiren geldikleriden okulda nasıllardı bilmiyoduk lan flsdjfsdf

    YanıtlaSil