1 Eylül 2014 Pazartesi

Toplanmaktan nefret ediyorum..

Sabahın 4ü olmuş ben hala toplanıyorum. 2 gündür nansıtap toplanıyorum hatta. Bitmiyo zıkkım olasıcalar her yerden bi şey çıkıyo. Götüremediğim her eşyam için intikamımı alcam yapcam bi şeyler bakalım. 2 büyük koli 1 hogwarts sandıgı irili ufaklı 4234829384 çanta ile çıkcaz yola. Arabada bana yer yok resmen. Ki direk Çanakkale'ye de gitmiyoruz ki :''') Babaneme gidiyoz, şu veganlığımla olcak şey mi allam 10 gün nasıl nefis kontrolüne maruz kalcam. Nasıl her gün aynı söylenmeleri dinlicem. İşte sanırım bu sefer adam gibi ders çalışabilcem fklsjfggjdkfg Görmiyim duymiyim diye...

Neyse gitçem yine toplanmaya devam etçem. 10 Eylül'e kadar yaşayacağım internetsizliği iple çekiyom :') Gerçi yeni eve taşınıyoz, yine internetsiz ortama gitcem Çanakkale'de de ama internet bağımlısı yeni nesil olarak ilk iş internet bağlatcağımıza eminim.

Bu tatilin son olayını da yaptık, ailecek Weasley'ler Mısır'da temalı bir fotoğraf çekildik. Onu da bırakıp işime dönüyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder