25 Eylül 2014 Perşembe

Gelsin takoyakiler :3

Bugün yine ağlayayazmalık bi gün geçirdim. Hemen anlatıyorum.

Geçen hafta yeni gelen hazırlıklar için geleneksel tanışma oryantasyonu yapmıştık. Bizim eküri tabi yine birileriyle tanışmayı reddederek oldugumuz yere mıhlanmış, tanışmayı tek kabul ettiğimiz twitter arkaaşım Beril ve arkaaşı İzel'le oturuyoduk flksdjsldkjf Bi yanımızda Ichimura Sensei bi yanımızda Tolga hocayla kakara kikiri takılıyoduk ki birisinin (kim bilmiyom) Ichimura Sensei'yle takoyaki muhabbeti yaptığını duydum. Tabisi yıllardır kanayan yaram oldugundan atladım. Bizim Sadou kulubünün (Çay kulübü) danışman hocası da Ichimura Sensei, dedim bir sadou toplantısında da takoyaki yesek mi diye. Sensei de çayla takoyaki mi diye şok oldu fksdjflskdjf İğrenç demek istemiyorum ama (buralarda harika türkçesini kullandı :3) chotto hen deshou (biraz garip değil mi?) dedi şfksjdfkjsdfkj Sonra iyi olurdu bencesi falan diye kenarda üzüldüm ben, dedi ki o zaman takoyaki partisi yaparız dedi ve gözlerim büyüdü tabiisi.

Sonra bugün ilk çay toplantımızı yaptık. Yeni katılanlar yapılcaklar vs kaptan anlattı. Sonra dedi bi süprüzümüz var demiştim, takoyakiyi bilmeyen var mı dedi. Gözlerim dışarı fırlayarak hocaya döndüm (arkamdaydı) hontou desu ka (essahtan mı?) dedim gözlerim dolu dolu kafa sallıyo çipil çipil. Pazar günü takoyaki partisi yapıyoruz yaağni. Ben o konuyu bi Türkle konuşmuş olsam çoktan unutulur gidilirdi, öyle laf olsun diye söylenmiş bi şey olurdu. Ama işte Japon farkı diyorum. Resmen heycandan kudurdum, kudurmaktayım. Yıllardır kokusunu tadını aldığım şeye kavuşuyom yaa ::::'''') Söyliceklerim bu kaa.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder