23 Eylül 2014 Salı

Evimize aşık oldugum gunlerdeyiz

Bu yıl hayatım boyunca en yerleşik hayata geçtiğim yıl olcak gibi gözüküyo. Çok standart ve huzurlu bi düzende ilerliyorum flskdjlskdjf

Evimizi de odamı da güzelleştirme aşamalarına geçtik artık. Ufak tefek eksiklikleri de tamamlıyoruz. Zaten şöyle bi bakınca mezun olsak da taşınmayız artık bu kadar masraftan sonra diyoruz Refüyle flksdjfsdkf

Geçenlerde 20tlye ikinci elciden aldığımız minnak bi kitaplık var.  Daha sonra çeşitli işlemlerden geçirmeyi düşünüyorum kendisini. Ama şimdilik böylece bıraktık. Elimizde olan iksirleri üst rafa yerleştirdik, iksirlerin devamı geldikçe o raflar dolcak :3 Refünün monitörü de koyduk, ses sistemini de kurduk flksjdflksjdf (arka planda Bilge senpainin Japonya'dan getirdiği shodou posterimiz asılı) 2 bölüm anime biraz ders 2 bölüm anime biraz ders şeklinde ilerliyoduk ki 3 günde 20 bölüm Haikyuu izlemişiz. Sistem az bozuldu yani fskdjsdkjf


Hayır bi de diyorum ya öğrenci evi değiliz diye. Yemekten sonra izlemeye başlıyoruz bu sırada kek, börek efenime meyve bi şeyler flksdjsdkjf sürekli yiyoz yani allah bozmasın yakında vinçle okula taşıncam.


Tıkındıklarımız tabiyki klasımızı sarsmayacak şeyler. Bilge senpai'nin yazın gittiği Kanazawa'dan getirdiği macchalı çikolata-bisküvisini tatma fırsatımız oldu geçen haftasonu. Ve evet arka plandan Japonya'da açılan Hogwarts'ın broşürleri var. Ne yazık ki tayfun yüzünden tren biletini aldıktan sonra gidemedi Bilge, biz de onunla birlikte yıkıldık yani. Ama senpailerin senpaisi ya hani, nadir Potterhead sevdiklerimden ya hani, bana Sırlar Odası'nı getirmiş Japonyalardan. Pat diye önüme koydu, ilk önce anlamadım sonra ağlayıverdim heycandan lfsdjfsdşfjsdlkfj Yeminle gözüm doluyo hala yiaa.

Hayatımda aldığım en güzel hediye sanırım bu. Hem Japonya hem HP bi arada. Hala inanamıyom bile böyle bi şeyin benim kitaplığımda olduguna. Gerçi daha gözümün önünden ayıramadığım için kitaplığa koyamadım lfsdjfsldjf Baanon Daazurii yazmışlar yaa Vernon Dursley'e flksdjflskdjf çok güzel :''')


Bi kaç gündür oturma odasında takılıyo olsak da balkon keyfimizi de sürdük. Çünkü Çanakkale rüzgardan kopuyo artık. Dün gece camıma çarpan ağaç yüzünden uyuyamadım zaten kaç saat. İlk katta oturmanın da kötü yanı bu işte :') 

Bugün de gittim uzun zamandır yaptırmak istediğim ama yaptıramadığım posterlerimi yaptırdım. 


Ike'ye bakarak nasıl ders çalışılır bilmiyom ama....Önüm arkam Spyair ve Gintama, bakalım hayırlısı artık. Ayrıca gördüğünüz mangayı bu sene sınıfa yeni gelen bi arkadaş Japonya'dan has ve has Japonca olarak almış. Tabiysi Gintamacı birinin peşini bırakacak değilim. Okulda Gintama konuşabildiğim 2 kişi var artık (kankeytom Berkay da süprüz bir gelişmeyle bu yaz izledi, anime izlemeyen çocuk lan!). Saossun az Gintama mangası yüzü görem diye getirmiş. Posterime çok yakıştı bence ben bunu geri götürmiyim ha fskdjfsjdfh 


Bu da odamda gözüm gibi baktığım kısımlar. Kitaplığım zaten canımın içisi bebişim. Tabii ki bütün kitaplarımı getiremedim ama en değerlilerimi ve okunmayı bekleyenleri getirdim. Şimdilik yeterli benim için.  Harry Potter köşemi de oluşturdum. Kağıt bebeklerde Hermione henüz kel lfskdjfsldkfj saçı için baskı almayı unutmuşum. Bi ara huzura erdircez onu da umarım. Yine bahsi geçen harika Japonca Harii Pottaa kitabım köşeden köşeye oynamakta. Sürekli elime alıp bi kaç şey okuyup durduğum için. Bi de bugün ailecek Weasley fotoğrafımızı bastırdım sonunda ço mıtlıyım :3 HP bardakları mevzusu var bi de ama onu başka yazıya halletcem işalla. Şimdi biraz uyumam lazım akşam toplantıya gitcem daha. Bay.

5 yorum :

  1. Şu postun sonunda şöyle bi etrafıma baktım ne işe yaramazlar çeviriliyim allam ;___; olm sana diyorum sen Çanakkale diye yannışlıkla wonderland kapısından geçmişin bak yazıorum buraya. Bulursan bi da o kapıyı kitle felan gelme bullara geri. Hem HPcilerle, hem animecilerle hem de istediğin bölümde ciciş evde gerçek olamıycak kaa pörfek şeyler bunlar ._.

    yannız ona çikilata demeseydin ben sabun sanmıştım. :') Şu küçük kokulu sabunlar var ya onlara benzio arkişin affetsin :'')

    YanıtlaSil
  2. DFOAKSAİSPDLSPOFKSDŞLSDFŞKJSDFIASPDOASDPĞ mutluluga giden yol canakkale resmen olm sakalım yok ki dinletemiyom insanlara....20 küsür yılın şanssızlığını attım çoğ şükür üstümden resmen. Daha da gelmesin geri çok işim var yapcak!! Vallaha olay çıkar haa! Allam valla nazara gelcem kurşunları döktürtme bana şimdi bak ettiği laflara densizin flsdkjflsdkjfsdf

    Hee sabunumsu bi dokusu var zaten doğru diyon kaarşim. Kokusu da yosunumsu kınamsı bi iştah açıyo ki sorma lfsdkjflskdjf ama macchalı şeylerin tadı çok güzel olyü. İşalla bende gider getiririm de gönderrim sana :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tü tü tü nazar değmesin nazar bocuğu alam yakanda gez onlan kem gözlere.

      bebeğemsin :*

      Sil
  3. Yemin ediyorum idolsün ya fadafsdfa resmen tüm her şeye bayıldım!!! şu son senem bir bitsin, ben de gittiğim şehirde japonca kursuna başlamak istiyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kldajsdlkasdlkj ay ço ayıp deme öyle.
      Japonca bebek gibi dil git öğren mıtlaka :3

      Sil