20 Ağustos 2014 Çarşamba

Tırt ile iksir dersleri -II

Dün Tuğçe'nin mezuniyet işlerini halletmek için Hacettepe'ye gittik. Tek tek yine yurt, kütüphane falan imza için dolaştık.. Ama dolaşmayı bi görücen. Beytepenin o huzurlu, sessiz sakin ortamına ancak bu kadar sıçabiliriz yani... Geçtiğimiz yerde camlar kapanıyo, çiçekler tohuma dönüyo falan lsfkdjfsldkfjsf Yolda hayvan gibi gülerek bi oraya bi buraya savrularak yürüyen iki tip. Keşke toplum içinde az daha edepli olsak diyom bazen de sonra amaaan kodumun ankarası diyorum geçiyo.

Neyse işte Tuğçe'nin sınıf arkadaşı bize tatile gittiği yerde Harry Potter tişörtü bulmuş almış :') Tugce'ye alırken bana da almış ki çocuklar kavga etmesin diye düşünmüş heralde flskdjfdskjf Bi hevesle mıtlılıkla giydik (ki hala üstümde kokana kadar çıkarmam) .


Kampüste bi tane kız gelip "tişörtünüz çok güzel ya nerden aldınız acaba" dedi :') Hediye geldi, şurdan almış arkadaş falan dedik. Yanındaki çocuk "Bastırabiliriz aslında yaa" falan dedi. Ay bizim de çıkarıp al kız al :') diye tişörtü veresimiz gelmedi değil lan, çok duygulu anlar yaşandı. Destek olduk bastırılır tabi yaa falan diye. Okuldan Kızılay'a gitmek için otostop çekerken de bi arabaya bindik. Amca dedi ki "Bi topluluk falan mı bu yoksa pişti mi oldunuz?" dedi. difakfşlasjdkl 

Neyse, sonra vazgeçilmezimiz şık düğme ve kırtasiye turlarımızı yaptık. Yine bir sürü ıvır zıvır aldım, ama lazım olan ıvır zıvırlar valla djfljfsdf Sonra şu fotoğrafta görülen 9 3/4 biletlerimizi bastırdık.
Şimdiye kadar neden bu işlerle uğraşmadık da bizde niye yok diye ağlandık lan diyip duruyoz kendimize. Cevap şu bence; Hacettepe GSF!!!! Yıllarca o kadar sıçtı ki ağzımıza, sürekli porje projjjeeaa proojeaaaghhgg diye, hiç kendi istediklerimizi yapabilme fırsatımız olmadı. Bi son filme cosplay yapıp gidebilmiştik işte :') E birimiz mezun olup birimiz de okulu bırakınca, sıyırmamız kaçınılmazdı tabisi şsdkfşsdfkj

Sonraacığıma papercraft işine girdim. Onları da bastırdım ama daha kes-yapıştırlarını yapmadım. Bitince koycam onları da.

En son bitirdiğim işlere gelirsek:

Bir şişe Silverweed hazırladım. Karın ağrısına birebir, açık yaraların tedavisinde kullanılır. Prof. Longbottom'ın yalancısıyım tabii. Arkadaki küçük posterim de yeni evimde yeni odamda kitaplık,masa ve duvarları süsleyecek yeni takıntımın ilki. Harika büyük boy posterler buldum, çerçeve de ayarladım mı bastırıcam :')

Ve geçen yazımda ilk aşamasını fotoğrafladığım Unicorn boynuzu projem. Sandığımı aldım, zımbparaladım boyadım, yaldızladım, etiketini yapıştırdım, elmas süslemesini yaptım en son vernikledim. Sonra iç kısmını tüylerle doldurup boynuzları yerleştirdim. Fotoğrafta görünenden daha çok simliler aslında ama du bi kaç fotoğraf daha deniyim, ışıktan belli olmuyolar :'(

Yine beyaz falan daha bi belli. Neyse aslında bunlar çok simli işte lfsdjfsldkfj Bi de sandığın kapakısı var.

Şimdilik bu kadar. Bir iksirim daha bitti ama henüz çekmedim fotoğrafını. Papercraft işleriyle beraber yüklerim onu da. Asıl şu Adamotu'nu bitirebilsem ama rengi bi türlü "haha tamam" dedirtmiyo bana :') Bu kadar Hogwarts dersi yeter bugünlük. Gidip biraz da Japonca çalışmam lazım.

4 yorum :

  1. ya çok kıskanıyorum :((( hepsini nereden aldığını, nasıl bastırdığını filan yazabilir misin acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi :3
      Ahşaptır, tüydür, boyadır, şişedir bunları Şık düğme'den ve türevleri yerden Moda Düğme vs.den alıyorum.. Hatta ben de ufaktan bir çöp biriktirme hastalığı olduğundan, geçen yıl ben bu şişeden bi şey yaparım diye Cappy cam şişesini saklamıştım, Silverweed'de kullandığım o şişe. Kapağını boyadım.

      Kağıt işlerini de Özalit kırtasiyelerden hallediyorum. Eğer Ankara'daysan Karanfildeki Gür Özalit bi tanedir. Zaten internette printable bir sürü şey var, kolaylıkla bastırabilirsin.

      Yardımcı olabildim umarım :3

      Sil
  2. Müthiş ya bayılıyorum. Hepsi süper olmuş. Nerede bastıracaksınız, ozatitçilerde mi?
    Ben de büyüüük bir ortadünya haritası istiyorum da ondan sordum :)

    Ve şık düğme foreva :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay saol :') Karanfilde Gür Özalit var ya orda bastırıyoruz hep. Bi de Tunalı tarafında Office 1 Store var, belki orası da olabilir.

      Aynı şekilde ben de bir Çapulcu Haritası ve Japonya Haritası istiyorum :'D 2-3 yıl önce proje için 50x70 afişi 20tlye bastırdıgımızı hatırlıyorum office'den.

      Sil