14 Ağustos 2014 Perşembe

Tırt ile iksir dersleri - I

Bu yaz sonunda iksir derslerime başladım. Prof. Slughorn'un yolunda ilerlemeye çalışıyorum :3 İlk olarak Wolfsbane ile başladım çalışmaya. Önce rahmetli Prof. Lupin'in kurtadam formundan kalma bir dişini çalıştım:


Sonra Wolfsbane için gerekli malzemeleri karıştırıp, ihtiyaç halinde kullanıma hazır hale getirdim:


Ve sonra her ne kadar iğrenç olsa da bir panzehir olan Bezoar'ları çalıştım. Sanırım yapması en zevkli olan buydu. Yıllar önce sahilden topladığım lazım olur diye sakladığım taşlar lazım oldu işte! Bi de bana hiç bi şeyi atmıyorum diye laf ederler :')


Sonraaa yapımı cidden çok zor olan Draught of Peace iksirini yaptım. Çünkü içeriğindeki simlerin dibe çökmemesi şu anki şartlarda imkansız gibi bir şey. Sürekli karıştırmak gerekiyo. Yeni bi çözüm buldum ama, bi sonraki iksirimde onu da denicem. 

Her kaiwa sınavı öncesi içmeyi düşünüyoruz ki endişelerimizden kurtulalım :')

Ve kendime pek de gerek görmediğim ama eşe dosta dağıtmalık aşk iksirlerinden Amortentia. Şöyle fikşınıl karakterler üzerinde uygulanabilse kazan kazan harcardım bundan aslında...

Bir de iksirler için önemli malzemeleri gittim topladım.


Soldan itibaren Honey water,  Fluxweed, Grey Feather (Ron Weasley'nin baykuşu Errol'u hatırlarsınız), Flobberworm mucus (evet iyrenç bi şey :'( ).
Ön taraftakiler eel eyes ve octopus powder. Tabi gaddarlık olmasın diye ölülerini tercih ediyoruz fksdjşsldf

Şimdi tamamlanmayı bekleyen bir Adamotum, bir şişelenmiş otum ve bir iksirim var. Henüz son aşamalarını yapmadım. Onları bitirmeden yeni bi çalışmaya başladım. Unicorn boynuzları içeren bi proje olcak, ama henüz yolun başındayım. Spoilerlık bi foto paylaşıp kaçıyorum :3

4 yorum :

  1. Hastasıyım bu iksirlerinin ya çok güzel oldular <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh şimdi seninkilerden güzel olmasın yapmaya çalışıyorum bi şeyler :3

      Sil
  2. Stickerlarına ve şişelerine öldüm :D İksirler de harika görünüyorlar ama nolcak ki onlara sonra? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplığımda sergileniyolar şu an, bir iksir vitrini alana dek :3

      Sil