29 Ağustos 2014 Cuma

Hogwarts sandığımı aldım gidiyom!

7. sınıfta mı 6. sınıfta mı ne ev ekonomisi dersinde yaptığım bi sandık vardı. Böyle zevksizlik ürünü olamaz. Ama 10yıllarca durdu bu evde. Benim hatıra biriktirme alışkanlıgım oldugundan içinde sinema biletleri, tatil aktivitelerimizin ıvır zıvırları, harry potter, japonya hatıraları, efenime ebesinin nikaandan kalma mektuplar falan var. Hatta içini bi boşaltınca mektuplara göz attım. 2005 yılında arkadaşa yazdıgım ama gönderemedigim bi mektupta "dur daha İngiltere'ye gidicem" yazmışım. Gidemedin Burcu....Gidemedin küçük meleğim.....

Her neyse işte bu zevksizlik ürünü ziyan nesneyle ben yıllarca yaşadım odamda gözümün önünde. Sonra ben bunu niye boyamıyom yiaa dedim. Anneme "annnaaağ ben sandıgı boyıycam" dediğimde, "BOYASANA :''')"  dedi kadın flskjdflskdjf Meğersem yıllardır evde bi şeyden tiksiniyomuşuz da bulamıyomuşuz...

Yeşilin üstüne kahve ahşap boyasını 2-3 kat attım, buldugum siyah guajla kemerleri ve göçük kısımları boyadım. Yaldızla çivileri boyadım. Sonra Hogwarts stickerını yapıştırdım. Nasıl ahşabımsı yaparım diye düşünürkene bulamadım. Tuğçe zımparalasana didi, boyanın üstüne hafif zımpara atınca baktım eskimiş gibi gözüküyo güzel geldi gözüme. Bi de uygulanıyo mu bilmiyom ama kendimce keşfim olan parmaklan yaldız dağıtma işlemi yaparak hepten eskimiş görüntüye kavuşturdum. Hatta Mudo'ya falan gidince aşırı uçuk pahalı eskitilmiş mobilyalarda dikilip "hmm demek bunları parnaklan yaldızlamışlar" diyip çevre halkın sinirini bozmayı planlıyoz.


Sonuç olarak hayatıma yeniden kazandırdığım bu Hogwarts sandığı çıktı. Memnunum :') Tabi evire çevire boyarken tutma yerlerinden biri ve de kapağın arasındaki mandal kırılmayaydı iyiydi fksjdflksjd Baya baya hakkatli eskitme yaptım yani.. Ama kullanmaya devam. Çanakkale'ye taşıycam hem de bu kez.

10 yorum :

  1. Mimlendin :) http://okuryazar15.blogspot.com.tr/2014/08/mim-would-you-rather-hangisini.html

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık bambaşka bişi olmuş süper olmuş yaa :D
    Bi de mudodaki palana bayıldım ben de uygulayayım sadasdas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkirlir :3 O beter şeyden kurtuldum ya sonunda lfksjdfsdf
      Uygula uygula, daha başka markalara da yapıyoz kıyafet olsun mobilya olsun "yaparız ki biz bunu" temalı. Oldukça sinir bozucu fsdfjsdfj

      Sil
  3. Çok havalı olmuş yaaa :D iksirler, unicorn boynuzları falan da öyleee :D

    YanıtlaSil
  4. Evrim geçirmiş sandık. Ablamla okudum yazını bayıldık sandığına :D Mudo'ya gidip uçuuk fiyatlı eskitme eşyalara bakıp "ben şunun daha güzelini şu kadar paraya yaptım peh" de birde :P :D

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş cidden eski hali evlerden ırakmış :))

    YanıtlaSil