24 Ağustos 2014 Pazar

Dreamcatcher çok fantastik bi olay


Dün Tuyçeylen dolanıyoduk, eve yapmalık bi şeyler buluruz diye, eve almalık değil lütfen yapmalık flkjsdkdfj Her yer bi dreamcatcher dolmuş. Güzel şeyler var ama tüyler kırmızı sarı yeşil cırt cırt renklerde... Dedik e biz bunu yaparız diye. Tabii ki soluğu Şık Düğme'de aldık fskjdfskdfj Acaba nası bi halkaya sarsak diye bakınırken bulduk bi şey aldık. İp bakarken adam ne yapcaksınız dedi. Tam 1 dk öncesinde Tuyçeye "ne yapcaksınız derse sıçtık" dediydim hem de flksdfjkdj Çünkü en son "İksir yapçam :B" dedikten sonraki muamele bize yetmişti. Neyse dedik buna ip dolıcaz falan diye fslkdjfskj ip bakıyoz işte daha sanane napacaz! Tutturdu bu halkayla olmaz o git bak şurda makrome halkası var, dışarda da ipleri var onları alın diye. Dediği halkayı aldık, dolanmaya devam ediyoz, yine gördü bizi "İpi de aldınız mı?" diyo fsdkjsdkfj git lan düş olum yakamızdan almıcaz almıcaz diye haykırmak istedik hep. Peşimize düşmesin diye baktık iplere de, ama iyrençti.

Neyse işte sonra eve geldim çok yorgunum yatıyom bi bölüm dizi izliyim derken, dizi sürekli heycanlı yerde bitince ard arda bölüm açınca uykum kaçtı tabi. Aklım da dreamcatcherda kaldı, kalktım halkaya evde birikmiş iplerden mor olanını doladım. Ki bu sıcakta örgü ipiyle uğraşmak ellerimi pişik etti!!

Sabah da hemen tüyler, boncuklar vs işlerini bitirdim. 10 yıl önce aldıgım kullanmadıgım halde atmaya kıyamadığım "Ben bundan bi şey yaparım" dediğim kolyeler bileklikler yine işime yaradı işte. Atmayın öyle şeyleri atmayın, ben odamda hindiztan cevizi kabuğu sakladıgımı bilirim bi şey yaparım diye.


Elimde çeşit olarak ekleyebileceğim tüy ve boncuklar bitince de bu aşamada bıraktım. Belki sonradan denk gelirse bi kaç ekleme daha yaparım ama şimdilik bu haliyle yeni odamı süsleyecekler. Böylece 10 yıldır musallat olan tsunami rüyalarımdan kurtulmayı planlıyom hadi bakalım!


9 yorum :

  1. Çok güzel olmuş *-* Geçen ben de yapcaktım, halka bulamayınca gittim kasnak aldım ama sonra kuş tüyü bulamadım çünkü o kadar üşengecim ki çıkıp aramadım. En sonunda "en iyisi hazır almak" deyip bıraktım. Ama sonra hazırını da aramadım, internettekiler de çok pahalı geldi. Böyle benim üşendiğim şeyleri başkalarının çok çok güzel bir şekilde yaptığını görünce kıskançlıktan çatlıyorum :3 Ellerine sağlık :v

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşenmek benim dinim gibi bi şey ama bazen çok gaza gelip çok heycanlanıp yapıveriyorum :')

      Teşekkür ederim :3

      Sil
  2. Yazıyı okumadan evvel dışardan satın alınmış sandım cidden çok güzel olmuş. *.*

    YanıtlaSil