17 Ağustos 2014 Pazar

[Blog Tur] Aşka Var Mısın? - Natasha Boyd | Yazar Tanıtımı


Kitap Adı: Aşka Var Mısın? (Eversea #1)
Yazar: Natasha Boyd
Orijinal Adı: Eversea
Yayıncı: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 362
Basım: Yılı: Ağustos 2014
Tür: Romantik

"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." 

 ...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. 

"Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."  

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...

Fantastik veya tarihi olmadıkça aşk romanlarından kaçarım. Ama Eversea'nin kapağı gördüğüm andan itibaren kitabın ne türde olacağı umrumda bile olmadı *.*

Aşşağ mahalledeki yakışıklı Jack Eversea değil, filmleriyle kendine hayran bırakan koskoca Hollywood yıldızı Jack Eversea! Ve o tam karşında! Bu sadece Keri Ann'in hikayesi değil, bu hepimizin, bütün fangörllerin hikayesi kardeşlerim!!! Tamam belki Keri Ann bizim kadar değil, kitap tutkunu falan ama o fangörl ruhu yok (yoo kıskançlıktan öyle konuşmuyorum yoo yoo). Jack'i özel olarak takip etmese de, sevdiği filmde sevdiği bir karakteri canlandırdığı için o da boş değil hani!

Eh ne şans ki, çalıştıgı cafeye, bir şekilde hayranı oldugu bu ünlü geliyor. Hem de haberlere göre sevgilisi onu aldatmış. Yani kalbi kırık, tamamen savunmasız fjksdhjsf Acaba böyle düşünceler yüzünden mi bir Keri Ann olamıyoruz diye merak etmiyo değilim. Gerçi şu dediğini hatırladım şimdi, "Şu an bir köpekbalığıyla burun buruna gelsem, bu anı bozmasın diye onu okyanusun diğer ucuna fırlatabilirdim.", yani o kadar da farklı değilmişiz :'D

Keri Ann'in bu esprili tarzı yüzünden bol bol sırıttım kitabı okurken. İstemsizce devreye giren savunma mekanizması (dalga geçmek, aşağılamak vb.) tam bana göre bi olaydı. Gerçi aynı şeyi ben yaptığımda karşımda bir Jack Eversea olmadığı için aynı tepkileri göremiyorum. İşte bunlar hep Keri Ann'in şansı :')

Sürekli fantastik, bilim kurgu kitapları okurken ara verip Aşka var mısın?'ı okumakla iyi bi iş yaptığımı düşünüyorum. Hele ki yazın, evde rahat rahat serin serin okumalık bir kitaptı. Hem de "acaba ben olsam napardım?" şeklinde bol bol düşünmeme sebep olduğu için bir artı da oradan veriyorum. Kitabın sonuna geldiğinizde "Eee bitti mi!!!!?!!?!" diye kalıp devamı için can atacaksınız.

Yazardan imzalı Aşka var mısın? kazanmak isteyenler derhal Sui Generis'in bloguna koşsun. Bu fırsat kaçmaz :3 http://sssuigenerisss.blogspot.com/2014/08/blog-tur-aska-var-msn-natasha-boyd.html

Şimdi bir de yazarımız kimmiş ona bakalım :3

Yazar Tanıtımı

Yazarımız, psikoloji lisansına sahip. Eşi, iki oğlu ve Tuna isimli kedisiyle Carolina Lowcountry'de yaşıyor. Eversea serisinin iki kitabı dışında henüz başka bir romanı yok. Serinin diğer kitabı Forever, Jack ismiyle yayınlandı. Biz de heyecanla çevirisini bekliyoruz :'D
2014 Winner Digital Book Award - Adult Fiction ve 2013 Finalist Winter Rose Contest - Contemporary Romance ödüllerine sahip.
Kendisi bir Henry Cavill fanı imiş. Keri Ann'in başına gelenleri o da kıskanmıştır belki kim bilir :')
Tur boyunca bizlere selam çakan, heyecanla "Dı Obur Nivs"i takip eden yazarımızın facebook sayfasını da paylaşayım: https://www.facebook.com/AuthorNatashaBoyd
Son olarak blogunu da okuyabileceğiniz yazarımızın kendisayfası: http://www.natashaboyd.com/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder