27 Ağustos 2014 Çarşamba

Allah affetsin böyle uzaylı olur mu :')

Sene bilmemkaç ben kore dizili yazı yazmışımdır ha...Bu yıllarda bitirdiğim 1-2 dizi için hiç kendimi yormadım ama şu an taze taze bitirdiğim You Who Came From The Stars için yıpratıcam kendimi burlarda.... Spoilerlı olcak hiç kasamıciim.

En baştan söyliyim dizilerimin nambır vanı yaptım.  En büyük sebebi başroldeki kadının (isimleri gugıllayamıcam şimdi aklımda kalmüyür) dizinin en harbi cicikuş muck muck karakteri olmasıydı! Tuyçe burnundaki beni yüzünden tahammül edemese de direndim...Filmlerinde yine az munasebet oluyoduk da,20 bölüm dayanamam diyip kaçtı çucukcaaz. Çok şey kaybediyon Tuyçe ama kime konuşuyom zaten tüm olayı anlattım ben sana fsldkfjsdf Konusu da işte uzaydan güzel çocuk düşüyo sonrası aşk meşk.


Hiç böyle aşırı komik ve dominant kadın başrolu olan kore dizisi izlemedimdi. Hep erkeklerden görüyoz tsundere tipleri, böyle çok denişik olmuş. Burnu havada, koskoca star olmuş ama çoğgüzel salaklıkları var. Mesela ingilizce konuşması herseferinde "yether sus artık" diyerek böbreklerime bıçak sapladı. O ağız hareketleri yareppi. Niye sen "Saavri" diye özür diliyon ya!


Bi de kadının ne kadar çirkin göründüğünü umursamayıp oynayışı çoh güzel lan. Hep ondan gülüyom zaten. O mimikler, sesi falan öf düşman başına dedirtiyo lkldfjdkg Apandisit ameliyatına giderken bile ben koskoca Cheon Song Yi'yim diyip evde kıvranarak makyaj yapması, topuklu giymeye çalışması :')


Do Min Joon'a (uzaylı bebe) aşık olduktan sonra hepten cozutuyo bi de... Sarhoş olup neden beni istemiyon diye orda burda kafayı yemesi, en son çocuga gidip sen benim ayakkabılarımı çok sevip çalmıştın, al geri veriyom diye ağlaması  fskdjflskdfjskf 

Kadının bütün giflerini koymak istiyom lan napsak lfkjdfsfsdfj Diziyle alakalı bi şey konuşmıcam zaten sırf gif döşesem yeri.. Neyse şunu da koyup geçcem.
Uyku tulumunda hapsolsa da Kore adetlerinden ödün vermez yine selamını verir!!!

Uzaylı çucugumuz da bi ara müzüklü falan bi dizi vardı orda izlemek istedimdi ama o başrol kıza tahammülüm olmadıgından nasip olmadıydı...Ağız kenarları çok garip çocugun lan o oldugunu görünce bi de fantastik olunca izleyim dedim zaten diziyi.



Göööya üniversite hocası şu! Bak hele!!! Gel bak üni hocaları nasıl oluyo lan niye kırıyonuz bizi niye bin parçaya bölüyosunuz olm kalbimizi!!!! Ne hocası oldugunu da anlamadım zaten aşktır kuştur böcektir bi şeylerden bahsediyo. Ben o sınıfta olsam beele olurdum:


Ki pc başında izlerken bile böyleydim flksdjfsdkjf ve bu da dizideki tavırlarıyla en favori karakterlerimden biriydi. Ama ona birazdan gelcem....

Allam işalla uzaylılar beeledir allam diyerekten yıprandım hep. O kadar karizmatik ilerledi herif, böyle bi kuğulluk bi şeyler. 400yıldır dünyada kendince bi racon oluşturmuş etmiş. Efenim zamanı durdurma, ışınlanma gibi harikulade yeteneklere sahip...Öyle her tipe gitmeyen ağır abi tarzı yaratmış:

Deli para biriktirmiş, evini özenle düzenlemiş, yüzyıllık çanak çömlekle doldurmuş. İçinde ölmeyi bekleyebileceğim hayrika bir kütüphane oluşturmuş, bknz:

Gel gör ki Song Yi'yle tanıştıktan sonra düştüğü haller;

Bu da "ekrana elimizi daldırıp alabilsek yaa" hayallerimi bir kez daha kurdurdu tabi bana :') Her kadınla öpüştükten sonra hasta olması çogseldi lan   Bi süre sonra, öpüştükten sonra bayılması yüzünden Song Yi'nin "hay ben böyle işin" diyerek çocugu sürüklemesi flsdfjsdkfj Hep kendimi ordan oraya atarak güldüm. Sonra baya güçleri falan da gidiyo yazık garibim ışınlanamıyo da böyle uzaylıların utanacağı sahneler yaşanıyo:

Song Yi'nin kardeşiyle olan sahnelerde de çok güldüm!! Buna E.T muamelesi yapıyo da, "ben o türden değilim" diyo çocuk sdjfsldkjf Ama en son sahne mecbur:

İvit tabisi de dizi bir sürü bishi ile dolu. Bi kadının etrafında bu kadarı da fazla değil mi haksızlık değil mi :) allah affetsin diyip dirsek darbemle ineyim mi yani illa.İşte o kısımlarda da şu sevdiğim karakter dediğim kadın giriyo devreye.


Resmen bizi yaşattı orda sağolsun lfksdfsdkjfsf  Fakat giydiği bi kazak vardı aman yareppi!!!

İstedim ki bu kazaktan yüzlerce olsun hepsi benim olsun, ve bunları tek tek şömineye atıp yanmalarını izlerken üstümde röpdoşombor, elimde viskiyle Lee Gun kahkahaları atayım....

Hep böyle kakara kikirili dizi diye yazdım ama çok ciddili sahneleri de vardı aslında. Dizinin kötü adamı uzun zamandır gördüğüm en tuttugunu koparan kötü adamdı. Helal ossun. Uzaylı bebenin kötü adamın odasına girip masasını falan uçurdugu sahneyi sarıp sarıp izledim yalnız. Hayrika efektler, gif de bulaydım iyiydi. Bi de ikinci oğlan hiç sorun çıkarmadı lan. Hiç aşkından gözü dönmedi aferim ona çok takdir ettim. Hep de üzüldüm.

Tabii ki de klasik kore dizisi işleyişi gereği, önce bi tsunderelikler sonra aşık olmalar, reddedmeler, tam mutluluğu buldum derkene dramın dibine vurmalar yaşadık. Son bölümler hele allam neler yaşadım ben bilirim flsdjfslkdjf Ne olcek bu çucukların hali diye babaneye bağladım yine. Ağlatmayın olm şunları valla içim eziliyo bak tipe bak!

Öyle sonu da çok hoooh be rahatladım dedirten türden değildi! Hala içime dert benim fşksjdfksdjf hep beele izledim zaten:

Bi daha kore ya da japon dizisi izlemek istemiyom yaa valla yıpranıyorum. Her dizi bitirişimde yatakta tepinip boş boş tavana bakan gerizekalıya dönüşüyorum, ama izlemeden de duramıyorum işte :')

Heee bi de 2 kez Harry  Potter 1 kez de Hogwarts lafı geçti dizide. Dur ya ben bunu 1 nömram yapıyom tamam hadi gittim.

6 yorum :

  1. Çok güzel dizi ya, resmen araya başka dizi koyup izliyorum ki bitmesin :))
    Başroldeki kıza çok güldüm, hele ingilizce konuşmasına deli gibi kahkaha atıyorum asjdjdkf
    Uzaylı da uzaylı hani, böyle olsunlar uzaylılara evet kaçırabilirler
    Şimdi de deniz kızlı bir dizi başladı daha yeni, oda hiç fena değil, böyle fantastik dizilerle gelsinler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bölümü heycanlı bitirdikleri için 1 bölüm izliyip yatcam dedikten sonra 3-4 bölüm gittiğim için bitiverdi :'( Kesin bi daha izlerim ama ben bunu sırf kadın için fksdjfsldkf

      Ya bize böcik möcik tipli uzaylı düşer bak böylesi nerde :')

      O da çok tatlı dizi yaaa!!! Çekimleri o araya kattıkları çizimler falan bayılıyorum. Kore doğru yolda, fantastiğe devam :3

      Sil
  2. Böyle uzaylı varsa beni de kaçırabilir mi lütfen ^^ :D

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel seriymiş, buradan görüp başladım da çoğoş valla *-*

    YanıtlaSil
  4. izlemek için bahane arıyordum yazın çok güzel bahane oldu :) çok güzel anlatmışsın eline sağlık :)

    YanıtlaSil