4 Temmuz 2014 Cuma

Kendime küçük süprüzler #1


Kendime ilk hediyemi aldım. Sabah kapı ziliyle lfkdjhlasdjsljflhsadjasdfjsd şeklinde bir coşkuyla coştum. O heycanla her bi ayrıntısını inceleyip, ilk 2 hikayeyi lüplettim bile. Öyle bi olay ki, kitabı okuyunca dizinin değeri yükseldi, diziyi izleyince de kitabın değeri yükseliyo. Her iki tarafta avsım beyinlere sahip olunca tabii...Şu an mutfağa bile giderken yanımda taşıyom kitabı fsdjfsldkfjsşdflk Sıyırdım yeminle.
Ya olm çogsel sokaklarda çığlık atarak koşasım var yine ama ense kökümden vururlar, mütevazı mütaassıp ve diğer mü ile başlayan bütün kelimelerden oluşan bir mahalle.
Okurken not defterim de sürekli yanımda, iki de bir not alıyom kenara :') Aslında tam sürekli altını çizmelik kitapmış (hayatımda ilk defa bi kitap için böyle düşünüyom) ama bir çızık dahi atamam kitaplarıma, olmuyo.  John'u Martin Freeman, Sherlock'u Benedict olarak okuyunca oğadar içim kıpır kıpır oluyo ki! John'un o Sherlock'a olan hayranlığı ve gizliden alttan alttan aşkı, Sherlock'un "saçının teline zarar gelirse yığarım 7 mahalleyi John" tavırları... Neyse aşk çokgenlerime hiç giremicem şimdi. Dizideki küçük ayrıntıların hikayesini okuyunca hineee oldum hep. Dayanamıcam gidiyom sonraki hikayemi okumaya. Görüşürük.

2 yorum :

  1. Listene başlangıcı yaptın demek :)) Hayırlı olsun :) Elinde paralansın derdim de başıma bir iş gelsin istemiyorum sonra :D

    YanıtlaSil