3 Temmuz 2014 Perşembe

Kendime doğumgünü istek listesi :')

Çok delilerce almak ya da yapmak istediğim şeyleri, bu liste aracılığıyla sonunda gerçekleştirebilicem diye düşünüyorum. Çünkü her bi maddeyi sağladığımda gelip burda yazıcam. Bunlar bana hep bi şevk flksdjflsdf 

1) Sherlock Holmes Tüm Hikayeler (TAMAMLANDI)


Martı yayınları şu kitabı çıkardığından beri her kitapçıya gidişimde ellerim fskldfjsdlf Öyle gözüm kalıyodu ki. Ama bi şekilde alamadım. Geçen ayda Idefixte delicesine indirim vardı 25tl olmuştu. Param yoktu alamdım. Artık uykularım kaçıyo bu kitap ellerimde olmadıkça!!! Aynı duyguları zamanında Murakami'nin 1Q84'ü için yaşamıştım bi de. Kitabın hem kutulu olması, hem tek kitap olması çok büyük artı :') Hikayeleri tek tek toparlamaya çalışmak çok zor geliyodu açıkcası. Hem de güzel bir kapak ya da cilt olmadıkça öyle bi seriyi elimde tutmak istemiyorum. O yüzden bu benim için hayrika bi fırsat. Listemin başında biriciğim.

2) Rodolfo Martinez'in Sherlock Holmes Kitapları


Bunları da Melda'nın tavsiyesi üzerine listeme soktum hemen 2. sıradan. Adamın Arthur Conan Doyle'un el yazmaları da varmış didi Melda o zaman tav oldum zaten. E bi de Ithaki yayınları yani.

3)Sherlock'un çizgili sabahlığı


Şunda öyle bi gözüm var ki! Zaten yıllardır böyle bi sabahlığım olsun istemişimdir hep fsdjfsdkjf ama olmadı tabi. Olsa giymicem belki bile ama bi olsundu lan ha!!! Bunu çok büyük hatta kesin ihtimalle alamayacağıma göre, kumaş işlerine girip kendim dikicem. Ama bu ne zaman olur bilemiyom bi sonraki doğumgünüme kadar vaktim var nasılsa lfsdjfsljdf :'(


Benim asıl istediğim sabahlık (bornoz bile olabilir) Johnny Depp'in Secret Window'da giydiğidir. Çöpte arasam bulmam lazım böyle pislik bi şeyi aslında ama yok işte. Yıllar önce çok benzeyen bi tane görmüştüm böyle havlucumsu lüküs bi yerde. O da 80 lira mıydı neydi :))))))))) Olsa da içinde pislikten ölsem gitsem. Direk şu moda girerim zaten:


O yüzden kolaya kaçıp, isteğimi Sherlock'un sabahlığında sabitliyorum.

4) Harry Potter bardakları



Hangi bardağı yaparım karar vermedim henüz daha internette seçenek bol, ama şunlardan biri mıtlaka olcak. Düz desensiz bi bardak bulup yapıcam. Neyle boyıycağımı bilmiyom ama hiç olmadı oje var. Zaten bu yazı Harry Potter iksirleri, bitkileri, yaratıkları, iksir kitabı vs yaparak geçirdiğim için, evimizde çogsel bir Büyü Vitrini olacak diye umuyorum. O yüzden listeye ekstra olarak bunları sokmuyorum.
Ve bitti sanırım :') Hepsi bu kadar mıymış, neğadar minnak şeylerlen mutlu oluyomuşum demek  :') Aklıma geldikçe eklicem ama bu listeye. 

9 yorum :

  1. Porselen kalemleri var boyayabilmek için. Ucuzluk pazarlarında gördüm ben.

    YanıtlaSil
  2. Porselen üstüne akrilik boyalar da olur diye okumuştum bir yerlerde... Şöyle 387201652 tane düz beyaz kupa alıp üstüne çeşitli filmlerle alakalı şeyler çizmek istiyorum ben de ama bu üşengeçlik yok mu :/

    Benim listemde en yapılabilitesi olanlar şunlar: HP'deki Muggle'ları kötüleyen kitapların kapaklarını çıktı alıp D&R'dan aldığım sinemalı defterleri bunlarla kaplamak istiyorum ben. Bi de Sherlock'un atkısından lazım bana. İstediğim diğer şeyler çok emek+zaman istiyor ya :/

    YanıtlaSil
  3. Yıkayınca çıkmaz mı akrilikler?
    Mantıklı. Defterler işlevsizliğinden kurtulur ljfsdfjshf
    Şöyle bi zaman dursa ben yapcağımı yapsam sonra devam etsek istiyorum zaten :')

    YanıtlaSil
  4. Çok mutlu oldum tavsiye ettiklerimi listede görünce :))) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kitap dicen ben listeme ilk sıradan sokmıcam mı HAH!!! <3

      Sil
    2. Severim len seni!!! <3 <3

      Sil
  5. Şerlok'un kitapları bi beni hiç çekmio zaar he olsun izliyim ama Doyle baba beni geriyor bilmiom :/ Gerçi Şerlok'un filmlerini izleme ödevim vardı onu da izlemedimdi ben sanırım mesele Benedict ya aşsdlmşdlad sonuçta tevede şu sahneyi görmemle vuruldum ben diziye

    http://gottawatch.it/wp-content/uploads/2014/03/sherlock_s01e01_8.gif hey gidin hey :'''')

    neyse ben bardaklara yazcaktım esasında niye şerloklan başlıon olm yazıya!!! pardon aybettim liste senin sori sori :3 bardaklar çoksel laaan çizimin olsa ben de yaparım tişörtlerine ebayda ayılıp bayülüyüm hep ama çok pahalı meretler -;- bari bardağı ossun elimde koccccca türkiye sözde bi bok bulunmuo fak oldu hadi bay

    http://images4.fanpop.com/image/photos/14900000/Sherlock-and-John-sherlock-on-bbc-one-14900475-400-495.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayılarak okuyom bilmiyom :')

      dalskdalşdfkjsjdhaşsldkfsdf kendi çöplüğümde azarımı da yedim, vurdugun yerde gül biter mathi. Ay du bakıyım hele ben bi yapıyım da şu bardakları belkim bir süprüz yapabilirim sana becerebiliyomsa :')
      Ay negsel bitiriyon ama yazını fsdıjsldfkjsdf

      Sil