24 Haziran 2014 Salı

Sıkıldıysanız açın bir Servant x Service

Öncelikle söyliyim animeyi izlemeyenler için bazı gifler spoiler açısından tehlike oluşturabilir. Spoiler gifleri en sona dizicem dikkat.

 Working'i izleyenler ve sevenler olarak Servant x Service çok yerinde geldi bence. Hatta Hasebe unsuruyla baya başa baş yarışıyolar gibi... Slice of life animeler en sevdiğim anime türü de oldugundan böyle animeleri izlerken mest oluyorum resmen! Bi de buna bol bol komedi unsurları eklenince oh!

Animenin konusu bilem yok aslında döskjflskdjf düz memurlar var işte. Her biri birbirinden şirin ama. Öyle güzel işlemişler ki her karakteri tek tek. Küçük birer sayko hepsi özünde. Olayların çıkış noktası da Lucy (kısaca) diye bi kız var. Tam adı Lucy Kimiko Akie Airi Shiori Rinne Yoshiho Ayano Tomika Chitose Sanae Mikiko Ichika, malesef fşsldkfşsdfksldkf Gintamacılar olarak hemen aklımıza bir jugemu jugemu gelir diğ mi :')
İşte Lucy kendisine bu ismin verilmesini onaylayan nüfus memurunu bulmak istiyo, çünkü adıyla kafayı bozmuş haklı olarak. İnsanlar buna ne yapsa "adım yüzünden böyle oldu" gibi bi tavır alıyo alakasız alakasız hatta lfskfşdfk İşte bi de güççük Hasebe'miz var. (Tipe bak flkjsdfskfjksjdf)

Yavrum hoşlaşıyo Lucy'den kıyamam ama bu salak kız adı yüzünden yine böyle bi şeyin gerçek olcağına pek de inanmıyo. Bölümlerimiz Hasebe ve Lucy atışmalarıyla geçiyo.

 Hasebe'yi iş başında görmek de neredeyse imkansız. Bi bakıyosun otomatlarda bi bakıyosun koridorda hep bi kaytarma durumu. Zaten bi bölümde bütün gün işbaşı gördükleri için endişelenmişlerdi fsşkdlfjsldkfjdf

Bi de bir patavatsız ki şflsdkfşlsdkf  Bu bölümde de az gülmemiştim he.

Sadece Hasebe değildi tabi beni güldüren ama pek gif yok diğer karakterlerle ilgili. Yoksa psikopat bir Chihaya-san ve Saya-san'ımız da var. Saya'nın sevimli görüntüsü altında laf sokuşları :')

Bi de karakterlerin ani ruh değişimleri var fşskdfslkfjsldkfj


Ve bu memurlarımızın patronu bir tavşan şfsjdfksjdfşskfj Tıpkı benim dini inancım gibin olunca daha bi seviyom animeyi lan flskdfjsdf

Haaa Hasebe'nin seiyuusu da pek sevgili Suzuki Tatsuhisa. Başka biri düşünülemezdi! O kawaiilik akan efektleri, hayattan bezmiş mırıltıları tam mikemmeldi! Ayrıca Suzuki gibi karizmatik bi herifin, şöyle bi google'a adının yazılmasıyla karşılaştıgımız iyrençkomik fotoları yetmezmiş gibi bi de şu sahne eklendi:

Bu nedir olum ya fsşdfkjsdlkfja.dlskjdlfkjsdşflk Japonlarda en sorunlu meslek seiyuuluk galiba. Adamlardaki özgüven kimsede yok. 

Eveet işte böyle çucuklar. Can sıkıntısına birebir, ilk 1-2 bölümden sonra kendine bağlama ve güldürme garantili bir animemizin daha sonuna geldik. Görüşürük, izlemediyseniz spoilenmek isemiyosanız burdan kopun gidin.

Geliyorum şimdi ufaktan spoilik olacak giflere. Valla gözümün önünde görmezsem olmayacak o yüzden koycam. Animenin son 1-2 bölümüne türk filmi tadında trajikomik şeyler serpiştirilmesiyle çok güzel anlar yaşadım. Tabi bunlar hep Hasebe'den sebep. Her sahnede bir KYYYYYYYYYAAAAAAAA çığlıkları bee!!!!


Görüyonuz ki animeler ne bir süper gücü ne bir kahramanlığı hiç bi şeyi olmayan memur bir insana bile aşık edebiliyor insanı. Biz ölek bence artık.

4 yorum :

  1. Hasebe <3 :)
    Senin kadar kendimden emin şekilde tavsiye edememiştim ben blogda tanıtırken çünkü herkes slice of life sevmeyebiliyor. Ama ben de senin gibi çok keyif almıştım izlerken.
    O sabah memur akşam cosplayer hatun fenaydı Lucy'yi görünce ağzının suyu akıyordu ya sana şunu yapalım bunu yapalım diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slice of life sevmeyen kendini bilsin izleyip laf etmesin cağnım animeye zaten.
      Ay çok tatlıydı o kız ya, o sevgilisi çocuk da (adını unuttum) çok şirindi. Aralarındaki ilişkinin gidişatı çok eğlenceliydi :'D
      Böyle bol bol anime olsa da izlesek, ama slice of life çok çıkmıyo işte :'/

      Sil
    2. Muhtemelen izlemişsindir ama danshi koukousei no nichijou ve arakawa under the brigde'i absürd komedi ve slice of life'da tek (iki) geçerim.
      Çoook güleceksin :D

      Sil
    3. Danshi benim gintamadan sonra 2. sıradaki en komedi animem zaten her yaz izlerim mıtlaka :3
      arakawanın da ilk sezonu izledim de bi ara 2.yi izlemek istiyorum. Araya çok zaman girince izleyesim kaçtı niyeyse... Ama ikisini de çok severim :3

      Sil