21 Haziran 2014 Cumartesi

Oh be Mim!

Daha geçen hafta eskiden negsel mimler vardı eyleşirdik demem üzerine kaarşim namısım Mathi yollamış bi tane :'3 Haftasonu haftasonu, haftaiçinde oldugu gibi yapcak bi şeyim yok ve sıkılıyoken yapıyım dedim.

Blog açma hikayeniz nedir?

Üni1deykene (4yıl önce olyür) 2 arkadaşımla, ortak blog yazan komikli beylere özenip ortak blog başlatmıştık. Ordan 5-6 kişiye çıkıp sonradan kendi bloglarımıza dağılmıştık. O gün bugündür burdayım çoh şükür.

Blogunuzun ismi nereden geliyor?

Önceki ismini değil şimdiki ismi olan "Tırt Blog"u diyim...Bu da üni 2deykene fbta gerizekalı lisemden hayatımda konuşmadığım tipler eklediği için soyadımı değiştiriyim saçma abuk subuk tırt bi şey olsun diyip düşünmek istemeyip Tırt yaptımdı. Hatta en biricik hocam "Tırtçım" derdi bana T_T "Soyadı gerçekten Tırt mıymış o.O" tartışmalarına da sebebiyet verdiğimden Çanakkaleye gidince normale döndüm kfsjdflksdf ama Blogum her daim Tırt kalacak.

Hangi mevsimi seversiniz?

Kış. O kadar net ki yani bilemeniz çok NET.

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Kışı mı diyon yoksa şu an oldugumuz mevsimi mi? Kışı diyon bence. Kış demek terlememek demek. Üşüyünce üstüne bi battaniye alıp ıscacık olmak, istediğin kadar sıcak çay,kahve,çorba tüketebilmek demek. Buz gibi havada dolanıp dolanıp içeri girdiğinde ısınma hissiyle yımışamak, burnundaki sümüklerin erimeye geçmesi demek. Kar/yağmur yağarken camın kenarında oturup bol bol tumblrlık aktivite yapabilmek demek. Ama bunu yazın güneşi izleyerek yapamıyon!!!!!!! Neyse yaz hakkında konuşmak istemiyom :S.s

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

Aylaynır, ama allaseniz şuna başka bi isim bulalım allam dünyanın en yavşak kelimesi. Ama sıcakta da aylaynır süremiyom ben.

Blog yazmak size ne kazandırdı?

Bi kaç yıl eskiye dönüp yazdıklarımı okuyunca "oha olm böyle bölye yapmışız dfgfgdsjkfhsd" diye hatırlayıp eğlencemize eğlence katıyo sevgilim biricik blogum. Blogtan yorumlaşarak tanıştığım daha sonra twitter fb aracılığıyla ilerlettiğim arkadaşlıklarım hatta buluştugum görüştüğüm arkadaşlarım oldu. Beele işte.

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

Okumak. Ben anca buraya yazabiliyom zaten lfsdjfsjdf onun da ne kadar edebi şeyler oldugunu görebiliyonuz sanırım.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?

Şiir gibi evladım olsa topuğuna sıkarım. Nasıl tiksiniyom miieeh. Her daim roman diyorum.

En çok etkilendiğin film?

Harry Potter'ı en çok etkilendiğim kitap olarak değerlendirip, film kategorisinde diğerlerine şans vermek istiyorum. O sebeplen Pride and Prejudice. 10 yıldır sıkılmadan izliyom, bi de utanmadan Darcy bekliyom.


Hangi tür kitap/film?

Kitap fantastik tabiysi. Film fantastik ve dram.

Öğrenci olma mı iş hayatı mı?

Alışmış kudurmuştan beter arkaaşlar. Artık ben öğrenci geldim öğrenci gidecem belli ki.

Kitap okumak mı film izlemek mi?

Kitap okumak tek başımayken yapmayı en çok sevdiğim etkinlik. Ama film izlemek de arkaaşlarla olunca güzel oluyo. Net cevap yok.

Klasik giyim mi spor giyim mi?

Ay ikisini de giymem ben. Ama evde picama aşortman akar.

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?

Pattis ve kitap.

En sevdiğiniz yemek?

Aa yine pattis, bileydim yukardakine başka şey derdim lan yukarı çıkmaya üşeniyom şimdi.

En sevdiğiniz dizi?

Friends. Geçen ay mı ne yine izledimdi baştan sona, resmen böyle komedi yok. Var diyenler yalan.

Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Ev cini olmaya bile razıyım lan o burunlarına rağmen ama hayat işte...

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Okula gidememek (bi gün bunu diyeceğim aklıma bile gelmezdi ama okuluma aşığım çucuklar kusura kalmıcanız)

Alınacak listen var mı?

Keşke o listenin olmadığı bi gün olsa ey gidi faqirlik. Özellikle son zamanlarda iksir yapmaya başlıcağımdan listem uzadı gitti.

İlk aldığın makyaj malzemesi?

Ojedir herhal o da makyaj malzemesi oluyosa eğer mathi yazmış öyle bence lfksjdfsdf

Bunu da Hayal'e paslıyom yapmadıysa, yapası varsa.


5 yorum :

  1. şdmlasmdasd mathi yazdıysa makyaj malzemesidir oje taam net güvenmen göz yaşartıcı bebeğim :*
    kışı okuyunca bi hıh gülümsemesi yaptım sana gördün işşala ağzım yan yan güldü böle asşdlmadşlms
    iyi baştan aşşa pattes yazmadın hepsine ben bekledimdi halbusem :/
    elimde bi mim taa var bu bi dönsün de onu da çıkartcim ego savolsun kız buldu geldi aşsdmaşsdma

    YanıtlaSil
  2. Tabi güvencem...Sana School Days'te yaşattıklarımdan sonra ve dün hala anime konusunda güvendiğini gördükten sonra, nerelisin? mathi köylü diyecem şfskdjslşdfjsdfjsşdf

    İşalla senle kutuplarda mahsur kalırız mathi sadece bunu diliyom.

    Ah bebişim hadi bahıyım bekliyom yeni mimini :''')

    YanıtlaSil
  3. Mr. Darcy gifini gördüm ya şimdi tüm gece Where is Mr Darcy diye dolanıcam ciğerimde onun yokluğunu hissedicem. :( Sanırım hepimiz oje almışız ilk olarak. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aç bi tane izle accık ruhun yatışsın en azından :')
      5 yaşında kırmızı ojeyle kozmetik alemine giriş yapmayan az bulunur heralde :'D

      Sil
  4. anca okumaya geldim ben bunu... gittim yazdım bi de :)

    kış mevsimi sevilmez mi yaa.. yaz mevsiminin nesi bu kadar iyi ki aşlksşldak sanki iki tane mevsim varmış gibi oldu dur... kış iyidir battaniye falan hepsine katılıyorum :)

    Akşama gideyim de Mr. Darcy izleyim bari.. hadi oldoooğ gittim ben :')

    YanıtlaSil