30 Haziran 2014 Pazartesi

Ne Dinliyorum #15 (Irene Adler'a adıyorum)

(Spoilerlı şeyler var)
Yine bi Sherlock krizlerindeyim. Başka hiç bi şey izleyemiyom, şimdiden 2 tur attım. Bugün 3.süne dolaşıcam bi tekrar.  Bi de böyle her izleyişimde yeni bi mimik, vücut hareketi farkediyorum. Sonra bi süre ona şaşırıyorum, mutlu oluyorum falan :')

A scandal in Beigravia (2x1) bölümünde kendimi ordan oraya attım (ruhen, çünküsü gözlerimi ekrandan alabilmem söz konusu DEYİL) The Woman öldürecek beni, geyleşme sebebimsin kadın. Geyleşip hem seni hem Sherlock'u alıcem haremime.

Bi kere gelişinin şu müzikle olması, çok biç piliz:

Özellikle, Sherlock'a gönderdiği yeniyıl hediyesindeki sahnede ayrıca John'la buluştuğu Sherlock'un bunu gördüğü sahnede bi koyyolar şunu tüylerim tikeliyo yeminle :''''')

Bi diğeri de I'm Sherlocked olayını çözerken arkadan sinsi sinsi verdikleri Sherlocked.

İzle izle bıkamıyom şu sahneden, lecınderi bi şey lan!

Diliyorum ki 4.sezonda götlek Moriarty'yi getirirken peşinden The Woman'ı da getirirsiniz de yavru ceylanımı boynu bükük bırakmazsınız...3. sezonda bilem The Womanlıyodu zavallım T_T Eğer bir Janine vakası daha yaşanırsa (ki düzmece de olsa OLMAZ!) kendimi pıçaklayacam kör bıçakla. Irene istiyom ben! Sonra Hamish (sori), Irene, Molly, Mary, Sherlock bi odaya tıkıp evcilik oynatın oh mis fklsjdflsfj Arada bi Mycroft'ta gelsin oynasın. Hayrika senaryo, birılyınt.


Hadi gidiyom, tekrardan izlemeye.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder