6 Haziran 2014 Cuma

Ne Dinliyorum #12

Ay kız grubu dinleyen J-popçu oluyom ben galiba. Sesine tahammül edebildiğim bi kaç grup buldum, albümleri depoladım sıradan dinliyorum şöyle bi...

Öncelikle Flower dinlemeye başladım. Bu grup ilk önce dansçılardan oluşuyomuş, Flower olmadan önce heralde. Exile'ın arkasında dans ediyolarmış falan. Sonra 3-5 şarkı söyleyen daha ekleyip grubu oluşturmuşlar. Ay hayrika grup tanıtıyom.  


2012de çıkardıkları forget-me-not ~Wasurenagusa~ singleından şu yukardaki klip olan Forget me not'ı pek beğendim ben. Söylemesi çok eğlenceli. Fekat dans etmesek be gızlar....Zaten "hala alışabilmiş değilim"i geç artık alışmaya da çalışmıyom hep beraber dans eden insanların görüntüsüne. Hele ki böyle hareketli olmayan bi parça da özellikle solo dans ettiğiniz kısımlar çok JSLDKSJFLKJoşsıjfsldkfjfklsFKAJSODF yani ona göre. Neyse izlemedikçe pek sorun yok bence. Sesleri çok güzel maşalla tü tü tü...


2011 yılında çıkan "Still" singlelarında da böyle bi şarkı var. Yine üsttekinin tarzında. Pek öyle kopuyozlu şarkıları yok galiba denk gelmedim henüz. Bunun dansları yine daha iyi olmuş ama izlememeyi tercih ederim fsdjsoıfjsdf

Hee asıl ilk hangi şarkıyla gördüm Flower'ı onu paylaşıyım lan, dur.


2013te çıkan Sihrayukihime singleından, daha da yavaş bi şarkı. Ama o kıyafetler mekan falan ço güzel olum :'')') Zaten karlı buzlu şeylere bayılıyom. Ama yine dans işte...Yapmayın diye ellerine vurcam tam başladıkları anda. Olm o hareketleri yaparken gülesileri (o nasıl kelime) gelmiyo mu acaba. Kameraya pembe dizi bakışları atıp söyleyin bitsin işteeaa! Neyse ben tuttum bu kızları. Her bi şeylerini dinleyim olmuş olmuş aferim.

2 yorum :

  1. bayağıdır japonca dinlemiyordum sağol sesleri güzelmiş sırayla bakacağım hepsine :)

    YanıtlaSil