26 Haziran 2014 Perşembe

Napcan sen? İksir yapçam :B

Bugün Tüyçenin mezuniyet sergisine gitmek üzere yola çıktım. Otobüse negsel ayakta insanlar olmasına rağmen yanına oturulmayan kişi olarak yolculuk ediyodum ki (özellikle maske takıtıgında %100garantili) geldi dedenin teki oturdu. Allam 1 saatlik yolculukta beni çileden çıkardı, en ufak harekete duyarlı pislik sürekli bi huzursuz bakıyo, sayfa çevirsem "nolyümüş bakim burda" havasında. Tam inceğim yere gelirken otobüs hakkında bi şey deme cürretini gösterdi hatta bana, geçebilir miyim diyip indim otobüsten 1 durak önce flsdfjsldkfjsf
Sergi alanında takıldık biraz sonra, Cermodern'in kafesinde oturan entellere sinirlendik. Allam resmen tiksiniyom ortamlarından, muhabbetlerinden lfksdjflskdfj Tüyçe de "bak bak müziklere bak evde sanki Muazzez Abacı dinlemiyonuz" dedi şfskdfşsldfkslşdf

Niyse sonra başladı korkunç alışverişimiz. Harry Potter iksirleri yapmaya başlıcam da, onun için büyülü taşlar incik boncuklar falan aldık. Ama resmen BUNU DAAA ALMAALLLIIYIIIIIM diye kafayı yedik orda allam negsel şeyler var. He bi de yolda yürürken bize bi tane "badem" saldırdı lan fslkdjfsşlfdksd Ankara'da başınıza gelebiliyo işte böyle şeyler. Badem kostümü giymiş biri (artık neasıl saçma bi yer açıyosanız), gördük uzaktan "git la pislik" olduk bi sürü, tam ordan geçerken üstümüze doğru koştu resmen kolları açıp ksdfşsldfkslşdfk korkuyu hissediyolar vallahi bak!

Sonra aktara gittik. Didim amca bana böyle otu kaynatınca renk veren otlardan ver diye, sarı, kırmızı renk veren otlardan verdi. Sonra şekli denişik otlar aldım oooaaa iksir malzemesi tam diye diye. Sonra böyle aktarın ücra köşesinde mavili çogsel bi fanus gördüm. Amcaya didim bunu suya atsam mavi renk olmaz mı yia diye. "Napcan sen?" didi. "İksir yapçam" dedim flskjdfsldkfjsdkfj "Olmaz o, zehir o zehir." dedi lan flsdkjfsldkfjsşdfjsldkfj Olm resmen 3 yaşındaki çocuk muamelesi gördük :'')'))') Tuğçe de "Zehirse niye satıyosunuz ki :')" dedi. Nazar boncuğu falan bi olaylara yapıyolarmış, satmadı ya lan adam. Tam da büyü malzemesi işte satsana lan skdjfslkfdj içcez sandı galiba.

En son elim kolum taş boncuk ot toz doluydu ölüyodum. Şu kodumun semtinde 5 yıldır oturuyosam 5 kere tek seferde beklemeden otobüse binmişimdir. Biri de bugündü. Tam oturup yerleşmişim. 5dk geçmedi otobüsün tekeri patlamış :)))))))))) Yeni araç geliyo boş boş dediler, hepimiz ayakta gittik :)))))))))))) Zihnen o kadar yoruldum ki daha tatilimin ilk günlerinden, ellemedim bile. 1 saat ayakta aldım o yolu. Ölyom şuvan. İksirlerimi de yarın yapcam artık.

2 yorum :

  1. asşdamsdaslmdsldm olm adamın suratına niye "iksir yapcim " diyyon sen yavrum evladım aşsdmaşldmsadm adam cadı avıcısı olup kazana ataydı netceğdiniz? Genceciz yaşınızda, daha iksire el sürememişken, tatilinize başlamamışken baharınızda solup gitceğdiniz :/
    felix istiom ben kafadan bi dane Bırcı :''')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şdlasdmşalsdmsljkdfnsldfksklfn aklıma başka bi şey gelmedi, aktardan öyle birbiriyle alakasız şeyler toplamışım bi de, ortak payda bulamadım o an :') Öf zaten bu gidişle bizim evi cadı var diye yakcaklar haa flsdkfjsldkfjsdf
      Ay du bakıyım becerebilcem mi her şey hayırlısı be annem :')

      Sil