16 Haziran 2014 Pazartesi

Hazırlıgı gecmisim de sen benim simsimi niye boluyon ya!

Ne dicem bak, notlar açıklanmış 1. sınıf olmüşüm. Ama hiç öyle sevinemedim, resmen geçtim mi kaldım mı diye bakmak için simsi kapatınca sinirlendim flksjdflksdfj 2 gündür sims kusuyom island paradise keşfiyle coşuyom <3 p="">
He dur 1. sınıf olmama gelirsek flskdjfsldjkf e iyi tabi bi daha uğraşmıcam ne güzel, o aşırı yoğunluktan her hafta yeni kanji 2 dilbilgisi ünitesi öğrenmekten kurtulucam, yeni yeni belalara yol alıcam. Bizim güruhtan 2 kayıpla geçimişiz. Kalbim buruk, niye bırakıyisiniz çucukları :'/ Bi de okuma anlama sınavlarında anlamaya çalışmadan direk ne yazıyosa onu copy paste yaparsam hayatımın en yüksek notunu alabildiğimi, ve de kanjiye çalışmadan da biç piliz bir not alabildiğimi öğrendim. Kaiwadan hayatımda böyle düşük not almadımdı ama flsdfjslkfdj allah belasını vermeye o kiku sınavının! Keşke ayrı ayrı da açıklasalar notları, sakubundan kaç aldıgımı merak ediyomdu. Aman neyse gidiyom simse gidiyom buralar bana dar!


Çoh güzel yaa gızım maşalla :*

2 yorum :