19 Haziran 2014 Perşembe

Gereksiz yaz hareketleri başladı :')

Tığçeylen buluştuk bugün (Demek ki gayet gereksiz şeyler yazıcam). Böyle 4-5 ay görüşmeyip de görüşsek de hep saçma sapan şeyler yaparak başlıyoz işe. Hiç öyle filmlerdeki dizilerdeki gibi bi arkadaş diğerini kafede bekler sonra buluşurlar sarışmalar falan. Yok canıms, ben tuğçeyi inceği durağında bekliyom, şöyle bi sarılıyoz (yüzyılda 1 görülen bir olay oldugundan etraf geriliyo belki de) nabin gız nabin gız diye ittire ittire ağdacıya gidiyos fskljdflsdjfslkdfjslkdjf Bugün daha farklı bi şey yapalım dedik, bana otobis için Ankara kart mıdır nedir o zıkkımdan almaya gittik. Yine özlemle beklenen bir karşılaşma olmuş gerçekten flsdjfslkdfjsf

Bi de ben hiç dokunmadım ha o işlere, gerizekalı tc no.mu da ezberlemiş gitti benim adıma kaydoldu, randevu aldı (metroda çalışandan randevu alıyoz töbe ya). Bir gittik ki metroya, füüüüyüüvv ankara nüfusunun yarısı orda. Dedim boşşer nüfusun diğer yarısı da gelsin alsın kartını ben ondan sonra gelir alırım bi ara diye. Ama niyeyse kopmadık ordan, halkın arasına karıştık, randevu aldıydık o kadar o boşa mı gitti acaba diye inceleme yaptık. Sormak için şöyle görevliye doğru bi yaklaşsak acaba sağ çıkabilir miyiz "hooop hooop noluyo sıra bekliyoz burda" diyerek bizi allah katında cezalandıran teyzeler amcalar arasından diye çok yıprandık. Bi 15 dk sonra gişelerin bi yerinde randevuyla gelenler için bölüm oldugunu gördük. Gittik konuştuk adamla, önceki ego kartlar hala geçiyo mu peki dedim, evet dedi. Ne zaman bitcek dedim "kısmet" kafa hareketi yaptı lfskdjflsdkfj Halbuki her yerde 16 haziran son yazıyo ama çatır çatır basıyoz. Neyse tüğçenin önceki abuk subuk webcam fotolarımızdan tek sağlam bulabildiği fotoya yaptığı arka plan vesikalık şopuyla başvurmuştuk, reddetmemişler neyse ki lakdjfsdlkjsdf 

Ama malesef tek ağız burun qomiqliq yapmadıgım fotoyla da "bu otobüse bindiğim için çik mitliyim şifir biiiyyy" DİYOM YA!!! Nasıl pozitiflik nasıl mıtlılık hıy midem bulandı.

Neyse efenim sonra gittik bu çucuga mezuniyetinde elbisesinin altına giyceği ayakkabı bakmaya, öyle bi şey de yokmuş zaten. Gittik yemek yedik, ben tabi evden getirdiğim pilavım, taze fasulyem ve 4 dilim salatalığımı yedim flsdjfsldkfjsd. Sonra dolanıp starbucksa gittiğimizde pişman oldum ama, keşke burda yiyeydin diyince tuğçe...Geçenlerde kahvemin yanında simit yerkene pek mutlu olmuşlardır çünkü eminim... Tabi orda otururken de pek çok zenci sürüsüne hayretle baktık. Bu ara tuğçe pek bakmıyo ama genelde ben şaşırıyom (23 yaşına geldim hala niye zenci görünce insanları dürtükleyip zenci zenci oluyom bilmiyom). Hele bugünkü zenci aile eşsiz bir doğa olayıydı... Ay dur bak asıl noldu, Koçtaş'a girdik, çalışma masası, kitaplık neyn bakcam diye. En baştan sırayla dolanmaya başladık. Bu arada tüyçeyi elektrik çarpıp duruyodu ordan burdan. Alışveriş sepetini ikimiz birden tutup, kollarımızı da yabıştırdık birbirine öyle geziyoz. Dönüşlerde falan bağlantı koparmamaya çalışıyoz kfjsdflkjsdflk Hepsi elektrik çarpcak korkusundan!!! Sonra bi yarım saat falan öyle dolandık galiba ki en son boyaların ordaydık; "bı ni yiaa" sesiyle "ÇALIŞMA MASALARI NİRDE YİİAA" diye çığırdım da, salak gibi sıradan reyonları dolaştıgımızı farkettik, hedefe yöneldik. Orda da bi koltuga oturcam yine tuğçeden bağlantıyı koparmadan oturuyom, bi ara elleri bırakmış tüyçe bi şeye bakmak için, nasıl geri dönücez olduk flsdfjsldkfjsd allam iyi atılmadık bir mekandan daha da. Sonra o alışveriş sepetini sadece ben çantamı koymak için kullanmıştım zaten fsdfjsldkf ortalıkta terkedip çıktık. Ay yeter yazamıcam daha fazla sims oynıcam bay.

5 yorum :

  1. koçtaş konusuna zenci aileyi anlatcam diye başlayıp anlatmaman hjsdhkfjhsdkjhfkjsdh insanları merakta bırakıyosun böyle cık cık cık

    YanıtlaSil
  2. Bazı şeyler bize kalsın istiyom, bu niye zenci bi aile oldu onu bilmiyom ama daşldfjsldfjsldf hayatımız gizemlerle dolu biliyon.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep bu yanıtla şeysini unutp düz yazıyorum bize kalan şeyleri nasılsa iki dk sonra unutuyok bırak zenci aileyi de unutalım

      Sil
  3. Yazının sonuna gelince gülmeye başladım :D Zenci aile yok ortada(sanki yazı sadece onlarla alakalıymış gibi :D ) :D
    Arkadaşlarla saçmalamak bile güzel be :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu beni sarmayınca değiştiriyom sonra yıllar yıllar sonra okurken sıkılmiyim diye fsldfjsdkf

      Sil