9 Haziran 2014 Pazartesi

Evlendik

Veee bugün kira sözleşmemizi yaptık ::::::)

Sınavdan sonra gittik emlakçımıza, ev sahibi ve ne bokunaysa evde kalan kiracı amca da geldi. Depozito istemedi çoğ şükür ağustos kiramızı ve aydatımızı verdik ev sahibi bey amcaya. Bize sorun çıkarmıcak baya yardımsever bi adama benziyo zaten sevdik. Ama kiracı sürekli eşyalarını bize satmaya çalıştı kanının son damlasına kadar tükürecektim artık adama.

Sonra emlakçı bey amcaya size ne kadar veriyoruz dedik, "ben size bi kira parası istiyorum demiycem, siz ne kadar istiyosanız o kadar verin" dedi....:::::::::::) Gözyaşları içinde kafasına vurasım geldi olm sen ne şeker pamıh bi insansın ::') Kiranın 100 düşüğünü verdik biz de fklsjfdsdfk Yarın hem emlakçımıza hem emlakçı bulmamıza yardım eden ev yemekleri kadın anamıza küçük hediye babında bi şeyler alıp gitcez. İlk kira ve emlakçı parasıylan 262,5 verdim olm şaka gibi para ha. 250si de logo işinden kazandığım paradan. Resmen kendi paramlan ev tuttum töbe töbeee!!!! Eylülün ilk haftasından sonra da gelip eşya işlerimizi ayarlıcaz. Ben o evi çok hobi kursuna çevircem belli ki. Aldığımız her şeyi bi tasarımdan geçircez ya da kendimiz yapcaz falan flskdfjsşdf

Bu haftasonu da dönüyorum umarım artık Ankara'ya. Bugün 2. finalime de girdim. En düşük notlarım Koudoku (okuma anlama) geliyodu ama kadın anam 4 parça sorcakken 3 parça sormuş kısa kısa cevaplı. Umarım salakça hatalar yapmamışımdır. Ama iyi ki çalışmamışım dün şfksdlfksjdflksf Zaten 1 bardak guaj boya iştikten sonra ders çalışcak halim kalmadıydı biliyonuz mu....
Son 3 sınav dayan yüreğim dayan :'''')

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder