20 Haziran 2014 Cuma

4 güzel küçük anime

Yaz geldiğine göre, artık anime-dizi yazılarımı da bi düzene oturtabilirim (oturtamadı). Bından beele  her izlediğimi yazıcam (yazmadı). Şimdi bi son zamanlarda hangi animeleri bitirmişim ona bakıyım. Malum Myanimelist'imde büyük temizliğe başladım. İzliyor oldugum animeleri 57lerden 27lere indirdim. 10 olana kadar da durmak yok yola devam ;;;))))

Ao no Exorcist Movie
En son Ao no Exorcist'in moviesini izledim. Ve anime serisinden alamadığım zevki aldım resmen! E öyle bitirirseniz animeyi bok gibi kalırım tabi. Hem eğlenceli hem biraz üzülmeli bol akşonlu bi filmdi. Şeytanların ağzını burnunu kıran biricik Rin'imiz ve dane dane benli kardeşi Yukio, hayalet trenli bi vakada, sevimli küçük çocuk kılığında bi şeytanla karşılaşıyolar. Bakınız şöyle bir şey:


 Sonra o şeytan demeye insanın dili varmıyo yeminle,  küçük bebeyle (adı Usamaro) başlarına gelen önce güzel eğlenceli sonradan tabikisi dramatik olayları görüyoruz. Rin nasıl babalık yapıyo allahım nasıl babalık yapıyo böyle izlerken kalbim eridi gitti lan flksdjfsdf Hemen onçün de bi kaç gif koymak istiyorum:


Böyle uyumlu hayrika bi çift oluyolar :'''') Çizimler falan zaten aşmış, durdurup durdurup keps aldığım için 3 günde bitirdim filmi flskjdfksdfds Nasıl yapıyosunuz arkadaşlar bu sabır bu bu bu nasıl bi sabır ya tek tek işliyonuz!!!! Ha bi de Usamaro'yu Kugimiya Rie seslendiriyodu :)))))))))))))))))))) Mükemmelliğe bak! O yüzden dramlı sahnelerde hepten dağıldım ben. 

Yok bu böyle olmıcak. Azcık listem temizlensin bi daha izlicem ben bu filmi :')

Ay başka ne izledimdi ya...Bu gerizekalı Mal'te bütün geçmişi göremiyon ki!!! Ben de defter tutmayı unutuyom artık hep, tek tek bakcam şimdi ne vardı diye! Taam buldum

Sakurasou no Pet na Kanojo

Okul animelerinden vazgeçmem!! Vazgeçmem!!!!!!!!!! Nasılsa sonu da gelmez, içim rahat flskdjfskldjf Ecchi sıçmadığınız tüm okul animelerini izlemeye hevesliyim capon kardeşlerim! Sakurasou no petto na kanojo da 
bu seriler arasında güzel bi yere kondurdu kendini. Şimdi, Sorata diye bi çocuk var, çocuğun kedisi var diye kaldığı yurttan atılıyo ve Sakurasou yurduna gitmek zorunda kalıyo. Burası da sorunlu manyak tiplerin oldugu bi yurt. Ama sanatçı ruhlular kalıyo, oyun yapan, resim çizen, seiyuu olmak isteyen, hatta hikikomorisi bile var. Sorata da burdan gitmeye falan çalışırken zaten bi bakmış kedilerinin sayısı artmış bi de Shiina diye salak bi kız geliyo yurda, ona bakıcılık yapmaktan hiç gidemiyo. Ay o Shiina'ya aşırı kılım!! Saf ayağı yapıp götüren tiplerdendi gayet...Aoyama hanım kızıma çok yazık oldu allam yıprandım resmen o kız adına ben burda yaa!!! 



Baksana hep bi endişeli garibim fskdjfslkdjfsdf  Yalnız sesi de çok güzeldi, ama seiy
uusu bu anime dışında 4 animede seiyuuluk yapmış sadece. Zaten seiyuu olmaya çalışan karakter de bu kızdı.
He öyle gülmekten öldümlü bi anime değil. Yavaş yavaş gidiyo sakin sakin, komik yerleri de var ama. Çizimler ço hoştu mesela.

Ama Shiinalar Aoyamalar bir Sorata için kapışadursun benim favori çiftim şu karşılıklı sapık çifttir:


Bunları da güzel bağladınız iyi bağladınız neyse ki. Ama son bölümde allam nasıl böyle tahammül edemediğim arkadaşlığın gücü adına dramı vardı. Ay şiştim izlerkene. Yapmayaydınız iyiydi bak salya sümük çirkin suratlardan başka şey hatırlamıyom öyle bi efff olmuşum ki. Neyse sonuç olarak sevdimdi ben bunu, nays.

Ay 2 anime daha yazcaktım ama üşendim bilyonuz mu fşskdfjsldkfjsdf Sadece adlarını geçireyim bari, biri 
Kono Danshi, Ningyo Hiroimashita. Denizadamlı çok hoş bir shounen aiydi. Ay lav shounen ai. Çocuğu seslendiren de Kaji Yuki olunca zaten oh keyfime... Çizimleri bana göre çok rahatsız ediciydi ama alışıyosun. Zaten yarım saatçik bi ova, ayırın vaktinizi izleyin izlememiş olan shounen ai severler. Bir diğeri de Kono Danshi, Uchuujin to Tatakaemasu. Yine aynı seriden bir başka ova. Ancak Ningyou'dan hemen sonra izlediğim için anlamsız dadsız duzsuz kaldı. Bu 2 animenin tr altyazısı yoktu en son onu da diyim. Hadi gittim.

3 yorum :

  1. İlk anime güzele benziyor, izleneceklerime ekledim :)
    Okul animelerini çok seviyorum(aynı şekilde ecchi olmadığı sürece) ama pek öyle çok komik diyebileceğim bir anime bulamadım şimdiye kadar. Bir ara Lucky Star ı izliyordum onu yükleyen sitede 11. bölümü silince devam edemedim :/ Hoş o da çok komik sayılmaz ama yine de eğlenceliydi. Var mı öyle bayıldım dediğin okul animesi?

    YanıtlaSil
  2. Danshi Koukousei no Nichijou!!!!! İzlemediysen koş git izle :'D 4 kez falan izledim, yakın zamanda 5.ye dönücem hatta.
    Ouran Highschool Host Club var en biriciklerimden...K-on severim. Kimi to Boku çoo tatlıdır.Kyoukai no Kanata, Kotoura-san güzeldir.
    En ünlülerinden Kaichou wa Maid Sama, Special A, Tora Dora, Kimi ni Todoke ve Lovely Complex var misilaa... Bunlar geldi aklıma :3

    YanıtlaSil