11 Mayıs 2014 Pazar

İzlenmeyesi dizi yabmışınız!


Hemen kısaca bahsedip spoiler akıcam burda. 
Miura olmasa devam etmeyeceğim dizi, The Last Cinderella. İlk başladığında 2 bölüm kadar takip ettiğim sonra ancak bu son 2-3 günde tekrar izleyip bitirdiğim bi dizi. Zamanında Miura hiç gözükmüyo diye sıkılmıştım hatta. Çünkü konu olarak biraz desperate housewives gibi bi şey. Onun da konusu bilmiyom gerçi ama ablalar var işte fksldfkjsdf Evlisi bekarı çapkını...Ama kankalar. 1 tanesi de afişteki 2 güzel adamın arasında seçim yapıcak (afişten de bariz ki)

Konu bu kadar şimdi ben spoilerlarıma geçiyorum.

Diziyi bitirip 10dk falan tepindim yatakta. Allah cezanızı versin 2.adamlara günyüzü göstermiyonuz!!!!!!!!!! Ya elin zibidisi (Miura hayranı konuşuyor evet) aldı gitti kadını yaaa!!!!! Bi de bu rol o kadar olmamış ki resmen pot durmuş üstünde. Daha az biraz daha vakti varmış bence liseli dizilerinden çıkmak için. Bi tane de örtmen oldugu dizi vardı o da garip durmuştu mesela. Her neyse... İlk başta viihuuuuvv dedirten sirsiri hareketleri sonradan "aman git be git! pislik seni! dip boyan da gelmiş meeh!" boyutuna dönüştü ben de. 


Kadının seçim yapmak zorunda kaldığı diğer erkeği de 1 Liter of Tears'dan doktorum canım bönöm oynayınca hepten sıyırdım!!! Ah Tachibana'm vah Tachibana'm diye saçlarım ağardı yeminle yaa!!! Sen yıllarca niye anlamıyon aşık oldugunu o kadına girizikaalı!!!! Hayır aşık oldugunu anlıyon da niye melek gibi olup gidip zibidiyle arasını yapıyon bi de!!!! Ya siz alsanıza beni o sete bak ne güzel çiftler yaratırım. Miura'yı da saçından tuttuğum gibi yere yabıştırırım!!! Yalnız gerisi çok meçhul olur fangörllüğüm gün yüzüne çıkabilir fksdjflkdjf


Yavrıma hiç gif de yabmamışınız püüüü size!!! Yazık garibim daha ne kadar hor görceniz haa!!!Allam içim parçalanüyür anlayamazsınız... Üzüntüden en son "Tachibana hani bana hani bana" dedim bak görüyon mu ne dediğini bilmezliği...

Ammaaaa yine bir dizi de daha harika geylikler vardı. Tachibana'nın çocukluk arkadaşı ve her zaman takıldıkları mekanın sahibi Ken'in gay oldugunu öğrendiği sahne, ki en baştan beri bariz bi olaydı. Son bölümde Ken'in gelin çiçeğini tutup zavallıcık kuaför çalışanı çocugu öpmesi fşsdkfsdşflksdf Ne güldüm bilemeniz... Zaten bi yerde de Miura'nın az daha totoyu görüyoduk. Giyinik oldukları sahneler ilk bölümlerde nadirdi maşalla... Host club sahneleri vardı bi de. Süprüz olarak Yusuke Yamamoto'yu koymuşlar. Hostların vazgeçilmesi gadasını aldığım :3

Sonuç olarak iyi hoş ama ben diziyi şu şekil bitirdim:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder