19 Nisan 2014 Cumartesi

Vizeler, Japonya Günleri

Sonunda vizelerim bitti sonuçlar açıklandı, iyi kötü çok rahat bi nefes aldım. Ayrıca notlarımdaki aşırı düşüşle delicesine hırslandım, tabiri caizse (ay ilk defa diyom bunu doğru işalla) finallerde koycam!
Mis gibi yükselttiğim bunpou (dilbilgisi) notum, cevapları doğru yaptığım halde, örneğe bakmayıp yapılış şeklini yanlış anlayıp yok yere giden bölüm sayesinde -5 puan hiç oldu gitti. Notuma değil en çok o salaklığıma yanıyorum yani gerizekalı ya!
 Kanji notum en yükseklerden biri hadi yine iyi o. 
Kaiwam neyse ki 90lardan düşmedi. Hocanın "arigatou gozaimasu" (teşekkür ederim) demesine karşılık cevaben "ii desu" (iyi) desem de fksdjflsdjflsdkfjdf Ço şükür heycan faktörünü hesaba katıyolar. Bütün puanlarım okuma kısmından gitmiş zaten 7 puan. Salak gibi takıldım 2 kelimede çünkü. Bi de kimochi (duygu) puanım 4 üzerinden 2 lan lfjsdhfşskljdfgkhfskldjf Allam hiç böyle gülmemiştim. Bana çok bile vermişler, o kadar ruhsuz okuyom ki. Resmen ayıp olmasın diye vermişler. Saygı, oturma, kıyafet kısmından bi puan kırmışlar bak ona çıldırıyom. Neden allam neden. Bi dediğinizi iki etmedim!!! Çiçekli tayt giydim diye mi lan!?
Gelelim koudoku vizesine...İşte o güzel girdi be. Şu okulun ilk 85 altı notuydu yani 69 olarak girdi fklsdjfskjdfdsf Ama yine güzel sallamışım ordan 1 puan alsam şurdan 2 diye, 50 falan bekliyodum. Kendimi tebrik ederken hocaya da teşekkür ediyorum efem...
Ay ben buraya bi şey yazmak için geldimdi de unuttum gitti.

Son olarak belki takip eden Çanakkale'de bulunan birileri vardır. 28-29 Nisan Japonya Günleri duyurumu yapıp gideyim. 
İşte vize öncesi beni başlarına kitleyen afiş ve tanıtım videosu:



Bi önceki katılma fırsatı bulduğum 19. Japonya Günleri Çanakkale'de yaşadığım en güzel günlerden biriydi. Böyle bi olaya dahil olmak çok hoş bi duygu. 20. Japonya Günleri'nin daha daha güzel olacağını hissedebiliyorum. Çanakkale'deyseniz gelin görün. Oh mis.

2 yorum :

  1. asdkfhj konuşma sınavında kıyafetinden nası puan kırıyolar lan? Çok hastalıklı formaliteler varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğin iş görüşmesi!!! Yapabilsem etek ceket gömlek giycem ama bünyem kabul etmiyo flskdjsldfkj
      Seneye Japonya'ya gitmek için mülakatlar başladığında mecbur giycem hatta saç rengime bile bay bay dicem büyük ihtimal :')

      Sil