10 Nisan 2014 Perşembe

Kitap alışverişi #10

Bahar indirimleriyle beraber kendime engel olamadığım bi takım kitap alışverişleri yaptım ben :'3 

 Geçen ay Hepsiburada'nın 50tl üzeri alışverişe Nisan ayı için 20tllik hediye çeki olayı vardı. Sanırım bu 4kitabı o zaman aldım. Aynı Yıldızın Altında'yı almamsa şöyle oldu. Zaten dramatik bi kitap olduğundan mıtlaka ki okumak istiyodum, "KESİN BİRİ ÖLCEK LAN :'))))" hevesimin önüne geçemiyorum. Kitabı almadan önceki son 2 hafta öyle bi hale geldim ki, başka kitabı okuyamıyodum resmen. Kitabın filminde Tuğçe'yle sömestrda izlediğimiz Acun'a benzeyen çocugun oynadığını biliyodum. O filmi izlerken ne sinir olup saydırmıştık çocuğa. Ama sonra "Kesin ölcek o çocuk" duygu yamışmamla, delicesine sevgi besledim içimde flsjdflsdjf O şekilde sonunda aldım kitabı, okudum hatta. Onları da bi ara yazcam. Yanına da yine John Green'in Alaska'nın Peşinde'sini aldım (ciltli kitaplar beni bi gün ağlatıcak :') ). Büyücüler ve Sherlock Holmes El Kitabı'mla (galp galp galp) beraber daha sonra okunmak üzere bekletiyorum.


Bunlar da DnR'daki manyak indirimin bebekleri. 75tl üzerine 20tl indirim mi vardı öyle bi şeydi paypal alışverişlerinde. Bu kitapların da hepsini 65liraya alıverdim :') 9 kitap için manyak fiyat bence.  DnR'ın 5tllik kitaplar kampanyasından Ted Dekker, Mark Gatiss (Bunlarla uğraşacaana Sherlockla uğraş bidenem),Nail Gaiman ve Harlan Coben'i kaptım. Yıllar yılı Stephen King okumak isterim, okumadan hayranıyım (Hayvan Mezarlığını okudum bi tek), sonunda ssepetime 2 kitabını atabildim :') Sylvia Plath'in Sırça Fanus'unu da okudum, o da başka zamanın konusu.


Gelelim son alışverişime. İlk alışverişten kazandığım 20tl'lik çekimi bi güzel harcadım şu güzel bebeklere, Rowling'in kitabı hariç. Gökçe kendi alışverişinde benim için de atıverdi sepetine DnR'dan çünküsü 10 liraydı!!! 10 lira lan! Şu an baktım 30 olmuş fskdflksdjfsdjf
Koudoku vizesi öncesi 2 gün önce Pride and Prejudice damarım kaynayınca, Gökçe'ye de izletiyim diye açıp milyonuncu kez izledim. Ordan da ingiliz edebiyatı aşkım geldi. Martı yayınlarının kitaplarını aldım. Umarım güzel çeviridirler :') Markus Zusak'ın Köpek Düşleri kitabının devamını aldım. Yıllardır okuycam diye öldüğüm ama bi fırsat bulamadığım Ferrari'sini Satan Bilge ve Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı da nihayet aldım. Bi de oturup bi günde bitiriveriyim diye İnsan Sürümü 0.4'ü aldım. Ebay'den de Manekinekolu yapışkanlı not kağıdı almıştım o da geldi :'3
Artık daha da bi şey almıyım nolursunuz, odada kitaptan bana yer kalmadı, rafım çökecek lan ondan korkuyom. Litfen daha fazla indirim yapmayalım çıcıklar LİTFEN!
 Şuvan Tekinsiz Kitap'ı okuyorum, ödüm bokuma karışmış bi halde. İşte eele.

4 yorum :

  1. Aynı Yıldızın Altında çok kötü bi kitap değil mi niye herkes deli gibi beğeniyo anlamadım :( Daha ilk bölümden olayların gidişatı belli oluyor. Okuduğumda bu mudur yani dedim. Baş karakter kanser olmasa ıvır zıvır ergen kitaplarından hiç farkı yok. Yalnız çok fazla kitap almışsın çok kıskandım :D

    YanıtlaSil
  2. Olayların gidişatından çok (zaten illaki birileri ölcek bunu bilerek almak olayların gidişatının belli olması demek) yazarın anlatım tarzı, hele ki erkek bir yazarın kadın karakter ağzından anlatması çok hoşuma gitti benim. Süslü cümleler olmayan kitapları sevdiğim için bu kitabı da gayet sevdim. Zaten dram aşığı bi insan olduğumdan artısı çok fazlaydı.

    YanıtlaSil
  3. Ulan şu Boş Koltuk'u bi ben alamadım, çok üzülüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güya çıktığında alcaktım...Bi gün sen de alırsın üzülme :')

      Sil