11 Nisan 2014 Cuma

Japon dizileri sezonumu açtım | Limit

2013 dizisi Limit'i dün akşam başlayıp az önce bitirdim. Uzun zamandır Japon dizisi izlemiyodum, 3 günlük tatilimin ilk gününde bunu bitirip ödüllendirdim kendimi :')
Oynayan hiç bi oyuncuyu tanımıyorum, bi kaçına göz aşinalığım vardı sadece, oyunculuk olarak gayet tatmin ediciydi ama bence.
Konu olarak, Battle Royal izleyenleriniz varsa, onun daha dramatik dizi versiyonu diyebiliriz. Liseli öğrenciler hep beraber okul gezisine giderken otobüsleri uçurumdan aşağı düşer ve bu kazadan kurtulanlar ormanda yaşam mücadelesine girişir. Bi yandan otobüs firması, bi yandan okul müdürü hatalarını örtbas etmek için polis mevzularını geciktirir falan. Bebeler heder oluyo tabi. Böyle ortama Japon koydum mu birbirlerini öldürürler zaten o bi net. Hem liseli hem Japon olunca ezilen ve ezen grupları var tabi bunların. Kurtulanlar da bu kişilerden oluşunca, entrika aşk ihtiras yalan dolan fiiyuuuuvvv... Hepsine bi teker teker üzülüyosun izlerken zaten. 
Ben en çok başta işleri boka sardıran senseiyi sevdim yalnız. Adamın mimikler o kadar hoş ki... Hep ona üzüldüm içim parçalandı çocukceeze. Sonlarda bi kaç gözyaşı döktüm ona hatta. Bi şey olduğundan değil. Belki de olmuştur? lkfsjdflkdsjf spoiler vermiyom.
Trailer alalım şuraya:

Op/ed olarak da çok sevdim, bi tane de ending bırakıyım:

Bi solukta bitiveresi çoğoş yani bence izleyin. Hadi bay.

4 yorum :

  1. Ölüm Oyunu çıkana kadar ciğerim solacak diye düşünüyordum, filmini de izlemişliğim var ama spoiler olmasın diye yeniden izlemiyorum. Bu dizi ile oyalayayım kendimi ehhehe

    YanıtlaSil
  2. Bunun mangasını başta severek takip ediyordum. Mağaradaki muhabbetten sonra soğumuştum. Dizisi olduğunu bilmiyordum. Beğendiğine göre bi göz atacağım sanırım :3

    YanıtlaSil
  3. Mağaradaki muhabbet köleli düzen yaratmaları mı hangisi?

    YanıtlaSil