2 Nisan 2014 Çarşamba

Edebimle uçamıyom bile

Ankara-Çanakkale 11saatlik çilem sona erdi, bunu fırsat bilip 1buçuk günlük ders ektim ve bu sabah uçakla geldim Çanakkale'ye. Tabiyki yine çok güzel şeyler yaşadım :)))))))))))

Havaalanında xraylerden geçerken ötmemek benim işimdi ama bugün ÖTTÜM!!! Sonra zavallı ayakkaplarımı çıkarttırdılar :') Başımı yere eğmeden gururla süzüldüm geçtim, uçağı beklemek üzere gittim oturdum bizim kapıya (gate tam oluyo da kapı olmuyo gibi lan). Anında yanımda bi teyze bitti, daha totosunu oturtmadan "yolculuk niree?" dedi. Böyle bi güldüm, ney diyon sen teyze diye, "Çanakkale?!" dedim. "Ay ben de oraya gidiyorum :D:D.d.:D" dedi ffşskdjfsşdklf Hepimiz aynı yolun yolcusu değil miyiz lan zaten? Sen ne istiyon ki benden anlamadım..1-2 dk sonra çıkardı elma yemeye başladı, neden elma yediğini, günlük olarak neler yediğini, ilaçlarını falan anlattı, ben o sırada hep bir o may gat zaten. Uçak da gecikmesin mi densiz...8de açılcak kapı 8.30da açılmasın mı :') Neyse güzel teyze anılarından sonra gittim yerime oturdum. Ders çalıştım, kitap okudum. Sonra hostesler yicek iççek servisine başladı. Susamamış oldugum halde, su alınca, ön koltugun arkasındaki cebe koydum. Ama hani şu plastik ağzı kapalı bardaklardaydı. Sonra bi ara sen bi tanecik dizim oraya çarp. O su patlasın. Püüüyuuuvvvv diye tazyikli su, neredeyse arka koltuga ama neyseki değil, omzumdan aşşaa...Şok olunca durduramadım da bi süre izledim fslkdjfsdfkjsdjf Aklıma gelince aldım yere koydum suyu, çaktırmadan indim.

Çanakkale'deki havaalanı da havaalnı değil ha, bildiğin uçak durağı. Hatta ilk defa bi uçaktan merdivenden indim, keşke rüzgarda flip flip olan şapkam olsaydı tutarak inseydim lan :') İşte sonra da derse gittim, en sevmediğim hocanın dersiyle açılışı yaptım hemen "sıs lan" diyerek. Şu anda da kanji çalışmamak için her şeyi yapıyom, blog yazmak dahil. Oloom 120 kanji çalışmışım ben ama şu an 240-250 bi şeyiz galiba flkdjfsdfkjsdkfj pazartesi vize lfjksdlfjsdfj finallere girebilcez mi giremiycez mi onu belirlicek olan vize flskjdfsdjf 1.sınıfa geçebilme vizesi yani skdfskjfsdkfj gülmüyom biliyonuz. Dilbilgisinden de öyle bir kal gelmiş halde ki bana ANLAMIYOM diye çıplak eylem yapıcam, konu komşuya yazık.

Şu an aklıma bi anı geldi ona gülüyom, yazıyım gidiyim bari. Ankarada'yken Tuğçe'yle film izliyoz. Dünya: Yeni Bir Başlangıç'ı izlerken, etraf hayvan, böcek dolu diye sinirlendik. "Yokluğumuzu fırsat bilip hemen ele geçirmişsiniz, hemen! Gitmiyom lan gitmiyom" diye. Yazınca hevesim kalmadı aman hiç bi şeye şahit olamıyonuz siz de. Meh.

Ha dur bak bi de, ailecek yeni yapılan sitelerin örnek dairelerini gezdik bi gün (neden bilmiyoz). Zaten fiyatların götü başı ayrı oynuyo, her şeyi satsak yine alamayız ama sırf gözümüz doysun diye, tanıtan adamları dinleyip evleri geziyoruz falan flsdkfjsldkfjsdf Almıcaamız o kadar belli ki. Kadın "sitede sauna, sinema salonu, bla bla sahaları blalabalaalardan yararlanabilirsiniz" diyo, "Peki bunlardan yararlanmıcaamıza yemin etsek fiyatda bi değişiklik olur mu?" dedim. Kadın bir sürü bilgi verdi, annem "Bu site reklamında Sibel Can'ın oynadığı site değil mi ya :)" dedi lfsdjkfsdkfsdfsdf  Evi dolaşırken "Sadece banyoyu alabiliyo muyuz?" vb densiz olaylar da yaşadık. Bu sırada kardeşim de masalarda duran bedava şekerleri cebine dolduruyodu fksşdkfdşslfksşdlkf Ya işte böyle gidiyom bay.

4 yorum :

  1. Bu an-be-an anlattığın anıları kafada canlandırmak çok eğlenceli ya. Çizgi film izler gibi.

    Yalnız 1. sınıfa geçme vizesi nedir, ben zaten 1. sınıftasın sanıyodum, Japonca hazırlık mı veriyolar başta? İki dönemde 250 kanji mi ezberletiyolar lam, çok fazla geldi bana.

    YanıtlaSil
  2. Evet Japonca hazırlık okuyorum şu an. 5yıl bizim okul. Şöyle ki, bizim hazırlık için farklı bi sistem var. Yıl sonunda bi final sınavı yapıyolar ve o sınava girebilmek için, kanaat notların önceki vize notların quiz notların her bir ders için en az 60 üstü olmalı. Eğer bi tane dersten dahi 60 altıysa finale giremiyosun.

    300 kanji toplamda hazırlıkta görceğimiz :')

    YanıtlaSil
  3. Sibel Can'ın reklamında oynadıgı kasmir göt evleri ise peyzajını biz yaptık bırcı..anamızı bellediler almayın sakın sdjkhfjksdhf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya nereye alıyoz zaten. Saunası olan site bizim harcımız mı allaşgına fsldfkjsdlfj yalnız maketi sırtlayıp eve götüresim geldiydi manyak peyzajmışınız tebriks.

      Sil