8 Mart 2014 Cumartesi

İlk dokunulabilir Japon arkadaş

Dün akşam Gikçe dedi bi film izleyelim ama senin izlemediklerinden olsun diye.. Benim izlemediklerim de ikimizin izlerken sıkılacağı filmler olduğundan, dayanamadım 8uppers'ı izlettim. Ordan tekrar bi Kanjani8 yanım ortaya çıktı, kliplerinden dolandırdım. Sonra Ryo Nishikido'yu görmüşken 1 Rittoru no Namida'ya başlattım. 1 bölüm izledikten sonra sevgilisine gitçekti ama bahane uydurdu gitmedi fklsdjfsldkfj Oturduk 11 bölüm+ asıl ailenin geldiği özel bölümü izledik. Sabah 10a kadar, bütün gece ağlamaktan öldük. Hüngür hüngür ağlıyoz sonra ikimizin de ağlıyo olması komik geliyo gülme krizine giriyoruz o şekilde. Ağlamak neyse de, sümük yutmaktan midemiz yıkancak kıvama geldi yeminle. Sonra o halde Japonları karşılamaya gitmemiz imkansızdı tabi. Buse'den bi azarı yedik, akşam 6ya kadar uyudum ben. 
Uyanınca Buse'nin eve gittim. Kana'yla (Buse'de kalan Japon kızın adı) Burcu desu yoroshiku onegaishimasu'laştıktan sonra (ben burcu memnun oldum) Awkward Silence anlarıyla donatılmış saatler geçirdik. Kız çok sevimli falan hani öyle despot bi tip değil ama sadece soru soruldugu zaman konuşuyo ve cevapları aşırı kısa, biz böyle heee diye kalıyoz yani. Muhabbet açcaz diye götümüz çıktı ya! Çekinikliğine veriyorum, bi kaç gün içinde daha rahat olur belki.
Buse'nin annesi sarma falan yapmış mis, annesi dedi pek sevmedi galiba Kana diye..Aman eşek hoşaftan ne anlar dedim orda flsdjfkdjf babası da diyo kız bi de Türkçe biliyomuş ,tam giderken küfrü sallayıp gidiyomuş diye. Bi ara çekirdek gösterdik. Japonya'da siz yemiyosunuz de mi dedik. Var ama hamsterlar yiyo dedi şfksdjfdsfjsşdlksdlfjksdlfj Hiç tadına bakmamış, biz başladık çatur çutur çitlemeye, o pek beceremedi eliyle falan açtı ama sevdi belli ki. 2 haftaya Türk çıkarırız onu. Henuz 5 aydır öğreniyo oldugumuz için tabi bi çok kalıbı bilmiyoruz Japonca'daki, söyliyceğimiz şeyi öğrendiğimiz kalıplara oturtmaya çalışırken baya yıpranıyoruz. Ama eğlenceli yine, anlıyo seni falan ya çok hoş duygu lan başka dilde anlaşmak, töbe töbe oluyom sürekli... 

Kana ilk defa ayran içerkene...Ne sorsak sevdim diyo zaten o yüzden anlamıyoz sevmiş mi sevmemiş mi diye..Ama biz yedik bitirdik muhabbet ettik hala arada ayran çekiyodu pipetle. Napıyo lan niye bitmedi o ayran diyip durduk aramızda ama anlayamadık...


Bu da getirdiği şirin hediyelerden biri. Allam böyle bi tatlılık olabilir mi yaa! Her bisküvinin üstünde farklı bi resim vardı. İşte ilk gün böyleydi, yarın fakülteye gitmeleri gerekiyomuş, ordan sonra da alışverişe götürücez, gezdiricez bi şeyler bi şeyler.. 

2 yorum :

  1. Resme ilk baktığımda sen daha bi japon göründün gözüme xD
    Bence o beğenmiyordur da ayıp olmasın diye söylemiyordur:D Ayran dediğimiz on saniyede hüpletmelik bir şey sonuçta:D
    Getirdiği bisküvinin içinden çikolata mı çıkıyor ? (biscolata mood hesabı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mı fklsdjlskdfj
      Evet ya bize de öyle geliyo, ama bulduğunu yiyecek yapcak bi şey yok...
      Evet çikolata ama böyle bizdeki gibi çok tatlı değil. Hafif, daha az şekerli, baymayan hoş bi şey.

      Sil