6 Mart 2014 Perşembe

Bu Japonlar ne yapıyor ya! #3

2 günlük soğuk algınlığımın ardından sabah tıpış tıpış okuluma gittim. Sırf bugünkü olayla bile anladım ki tek bir dersi bile kaçırınca boşuna vicdan azabı çekmiyomuşum ben bu okulda yani! Bak şimdii!
 İlk dersimiz başladı, yoklama falan alındı...Sonra senseimiz dedi polen alerjiniz var mı, japonlar böyle maske takar bu durumlarda diyip, beyaz maske taktı. Sonra gözler açıkta kalıyo o yüzden de güneş gözlüğü takıyoruz diyip onu da taktı..Sonra baktık çantadan bi de şapka çıktı, onu da taktı derkeeen bi baktık çantadan silah çıkarttı ve "te wo agero!!! Ugokuna!"(eller yukarı, kımıldamayın) diye bağırıyo dlfksjfşksjdlkdf  Bi kaç dakka bu sahneden sonra birinin cüzdanını aldı çıktı dışarı, sonra hiç bi şey olmamış gibi normal haliyle girdi, birinin cüzdanı düşmüş ama diye fklsjdflsdkfjsldfkj Sırf yeni ünitedeki, yukarda yazdığım 2 cümlenin kalıbı içindi bu tiyatro. Bayılıyorum hocalarımıza lan olamaz böyle bi şey :') 

Ha bi tane daha...Bu dersten bi sonraki dersimizde yeni bi konu görüyoruz yine. Duvara bi kaç görüntü yansıttı hoca. İşte birinde türk şarkıcı ve şarkılarının olduğu ufak bi liste vardı. Diyo ki Japonca "Burda ne yazıyo?" biz de söylüyoruz işte Türkçe olarak. Allahım bi tane şarkının adı "Acıyı sevmek olur mu?" flksdjflsdkfjsdljf Söyledik, ne demek bu diyo.. Biz de acıyı yemeklerdeki acı olarak anlattık fklsjdlşsdfkjsdf Acı yemek sevmek olur mu diyo garibim karşımızda lfjsdflsdfjds Bi de bugün boğazı acıyomuştu, sabah yediği yemek çok acıymış, tam üstüne cuk oldu yani fşsdljflsdkfj

Aha du bi tane daha geldi, yine bu acı yiyen hocanın dersinde.. Gelecek planlarından falan bahsediliyo derste. Bi arkadaş "Yazın koreye gitmeyi planlıyorum." dedi. Kore Japonca'da "kankoku" demek. Bunu duyan sınıfımızın tatlış espriler yapan çocuğu "kan kokuyo ehehhö" dedi. Allam 10 dakka gülmekten toparlayamadım iğrençliğinden şflskdjflksdjf hoca da nani nani (ne?) diye bakıyo yazık.. Daijoubu desu (taam taam yok bi şey (ay ben hiç japonca-türkçe çeviri yapamıyom ama türkçesini de türkçeleştiriyom daha net) ) dedim ben de. İşte böyle günlerimiz geçiyor be tatlım :) Bizim ki de okul işte....

7 yorum :

  1. sayende uj bej kelime caponca yapıyorum kankokuyoo ksjdhfjksdf

    YanıtlaSil
  2. sdghjf gene erkek hoca düşünerek okudum ve kadın çıktı :d Geçen yemeğe çıktığınızdan farklı mı bu? Daha genç duruyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son iki olaydaki erkek hoca.
      Evet bu hoca farklı ama daha yaşlı inanır mısın... Yaşını öğrendiğimdeki geçirdiğim şoku taklit etmişti hoca, öyle bi şok oldumdu yani flskjdfsdf

      Sil
  3. Ay surda gercekten Japonca ogreniyoz :D Gelecem oraya ben deee... Okumalara doyamiyoruuum :D Senpaim ol isallaaa :D
    Boyle sen de anlattikca cok hevesleniyoruuum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben kouhai olmayı çok seviyom, senpailik işini yapamam. Ama sen gel yine okul gibi okul fklsdjsdjf

      Sil
    2. Kidemli kouhai sjdnajd
      Deniycem bakalim cokeycaliiii ajsjanda

      Sil