28 Mart 2014 Cuma

[Blog Tur] 2055: Büyük Hesaplaşma - Teri Terry | Kitap Yorumu


Tehlike dolu bir dünyada kime güvenebilirsiniz?

Kitabın Adı : 2055: Büyük Hesaplaşma
Orijinal Adı : Fractured
Yazar : Teri Terry
Serinin Adı : Slated
Seri Kitap Numarası : 2
Tür : Distopya, Genç-Yetişkin
Yayıncı : Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı : 354
Yayın Tarihi : Mart 2014

"Kyla programlanmadan önceki hayatına dair hiçbir şey hatırlamamalıydı ama geçmişine ait karanlık sırlar gömülü oldukları yerde kalmayacak. Huda baskısı ve özgürlük mücadelesi arasında bir savaşın ortasında kaldı ve sağ çıkamayacağı bir çıkmaza doğru sürüklenmeye başlıyor. Ben’i umutsuzca arayışı devam ederken bu sırlar ve yalanlar dünyasında kime güvenebilir?

Geçmişinden gelen karizmatik fakat tehlikeli biri, çokça övülen 2054: Çıkış Yok’un bu gergin ve sürükleyici devam kitabında Kyla’yı kendi yolunu seçmeye zorluyor."

Bu seriye cok yazik ettim ben cok... Iki kitabi da oyle dar zamanimda okudum ki bi keyfini cikaramadim. Acikcasi ilk kitaba dair hatirladigim pek bi sey yoktu. Seri kitaplarda araya zamn girince sifirliyo beynim kendini resmen. Vaktim olsaydi ilk kitabi bi daha okur oyle gecerdim ikinci kitaba. Ama bunu bile bugun derste siranin altinda gizli gizli okudugumu dusunursek (sensei sumimasen :') )..

Bu kitapta da yazarin simdiki zaman ekiyle yazmis olmasina bol bol dellendim. Yok alisamiyorum yani... Bi kerede bitirebilseydim okumayi bu kadar batmazdi ama, cunku ilk kitaba gore daha heycanliydi bana gore. Ben surekli heycanli kisimlarda ara vermek zorunda kalinca baya yiprandim mesela :')

Yine bayaa sevdigim nadir kiz karakterlerden Kyla. Bana boyle kizlarla gelin. Ayrica manyak distopik bir ulke olma yolunda ilerledigimiz su gunlerde kitaptaki bazi kisimlarla da karsilastirma yapabildim resmen. Adamlar hep ayni kafa iste. Bizde bi levo eksik, baska bi sey degil yani. Hah, Ben konusu ne olacak asil Ben?! Bunun icin 3.kitabi beklemek zorunda olmamiz cok aci (ve evet 3.kitap ciktiginda isi gucu birakicam ayip oluyor artik!)

Gecis kitabi olmasina ragmen dolu doluydu. Hatta seriyi bu kitapla sevdim ben. Seriye henuz baslamayanlar icin tavsiyem iki kitabi birden alin. Hic ara vermeden okuyun. Zaten ara verebileceginizi de sanmiyorum :3

Çekilişimize katılmak için Kutsal Yorumcu 'nun sayfasına uğrayın.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder