24 Şubat 2014 Pazartesi

Sonra buraları neden seviyom!

Bugün ilk kez çalışma toplantımızı gerçekleştirmiş bulunmaktayız. Tabiysi her zaman gittiğimiz, sahibiyle baba ve çocukları gibi olduğumuz şirin kafemize gittik. İlk ben gittim, bi hasretleştik nerdesiniz yiaa dedi falan. Sonra herkesler geldi, kanji kastırdık işte. Allam beynim bırklıcak yaa o son 10 kanjiyi öğrenmeyeceğdik. Derste uyuduğum için (gerçek anlamda) hepsini ilk defa bugün gördüm ve yok yani kafamın içi tın. Yarın ki quizde yine en birinci olmam lazım tatlımlar.
He işte grubumuzun ihtiyarı İstanbul beyfendimiz, hepimize (sadece kızlara flskdjfsf) küçük hediyeler getirmiş. Fekat kendiminkini lecındlık bi şey olarak görüyorum.

Diyorum hep bu Çanakkaledeki arkaaşlarımı yirim diye. Valla sırf hediye yüzünden demiyom fksljdfksldjsldf
Hah bi de orda ders çalışırken abimiz güzellik yaptı cafede Japon şarkıları çaldı shamisenli falan lan :') Hatta sonra Kore dizilerinin şarkıları başladı. Eşlik etcez diye kanji kaynadı arada flksdjfdslfkjsdf hep You're Beautiful şarkılarıyla çalışmaya çabaladık. Sonra kalkınca dedi size japonca korece şeyler açtım bak dedi, dersleriniz bitsin bi Japonca partisi yaparız dedi fşskldjfsdfksdf Allam ço hoş ya. Bu gereksiz konuşmadan sonra gidiyom kanjiye. Bay.

4 yorum :

  1. Son birkaç yazını az önce okudum. Buraya yorum bırakmadan geçemedim. Genelde sinsi sinsi okuyup gidiyorum. ^^
    Hediye çokzelmiş :') Tamam söyledim, artık içimde kalmaz. ^^ Bu arada sınavının sonucu ne oldu, meraklardayım.

    YanıtlaSil
  2. Tardis görünce tutamadın demek kendini :3
    Yarın belli olucak büyük ihtimalle sınav sonucu.

    YanıtlaSil
  3. Bir şeylerin üstünde görünce bile tutamıyorum kendimi, sabah akşam sesini duysam diye bekliyorum. :')

    Bir de bu hafta Japoncalı rüyalar gördüm. Japonca öğrenmeyi de gözüm yemiyor. Buradan seni destekliyorum. ^^

    YanıtlaSil
  4. bu ara benim de gözüm yemiyo ne yalan söyliyim flksdjfsdf Zorlaştı artık lanet olasıca!

    YanıtlaSil