9 Şubat 2014 Pazar

Moral alkışı istiyorum

Olum 1 aylık tatil nasıl biter ya? Soruyorum size nasıl bitebilir? Daha yapacaklarımı yapamadan nasıl biter!!! Her gün dizi karşısında örgü ördüğüm, yediğim önümde, yemediğim arkamda ve kendime ait bir odamın olabildiği yaşantımdan 1 ay sonra kopmak çok zor. Aynı zamanda okula da gitmek istiyorum ben istemicem de kim isticek zaten ama şu evdeki konforumu da Çanakkale'ye taşısak? Başka bi insanla, kim olursa olsun, aynı odada yaşamaya tahammülüm yok yiaa T_T Bu sene sonu eve çıkma işlerine de geriliyom bi yandan, nasıl çıkcaz, kim kim çıkcaz, benim tasarruf ve diğer konulardaki takıntılarıma uyum sağlayabilecekler mi? Her şey hazır olamıyo mu bi kerecik de ha :') Bi şey için de uğraşmayalım çaba göstermeyelim olm bı ni yiiaa!!! En azından gözlerimi kapıyım açıyım çoktan ptesi okula gidiyo olıyım, 11saat yol + 1 saat servis çilesiyle yerleşme derdi yaşamıyım. İşte bunlar hep üşenmekten dolayı gelen burukluk, iç yımışması. Kendimi şu mükemmel müziklerle  kitabıma gömüp sallandırıcam yarın otobüste. Hadi bay.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder