18 Şubat 2014 Salı

Kısa mesafeli taşınma

Ben yan odaya taşındım bak onu demeyi unutmuşum (Toplantıya gittim geldim bu arada, neyse ki ilkini atlattım oh). Kaldığım apartta alt katta da sınıf arkaaşım Gökçie kalıyodu ama sürekli benim odadaydı zaten. Yan odamdaki kız aparttan çıkınca, o kızın oda arkadaşı da gökçeyle yer değiştirmeyi teklif etti. Ben de yan odadan buraya geldim yerleştim. 2 düzen ve temizlik hastası insan olarak dün akşam yerleşirken kafayı yiyoduk. Bunu nereye koysak, şunu napsak da gözükmese diye. Ama en son çok güzel oldu yani bildiğin evim gibi oldu tamamen. Zaten dışarı çıkasım gelmiyo, ilk dönem her gün dışardaydım, bu dönem 2 kere falan çıktım anca. Öyle güzel oldu flsjdflsdjf Hatta netim iyi olsa eve bile çıkmıcam lan. Temizlik yapılıyo, çamaşır yıkanıyo, fatura yok. Oh mis...

Taşınınca en sevdiğim şey olan raf dizmenin meyveleri bu foto da. Daha buna Çapulcu haritam ve Hogwarts mektubum eklencek de çıkarmaya üşendim defter arasından fksjdfksf Her gün bunlara bakarak ders çalışıyorum ya çok tatlı oluyür. Hah bi de tatilde kille yaptığım fangörllük şeylerini koycam ne zamandır buraya hep unutuyorum.



Kilimi de getirdim buraya, ay dedim boş zamanlarımda hobilerime vakit ayırayım dedim ama çok tatlı boş zamanlarım oluyo gerçekten yaa ah canım :)))) Şimdi de gidiyim ders çalışıyım. Yarın quiz neyn var. Bay.

16 yorum :

  1. aa süpürge çogzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok onu seviyorum ama sağlamlığından şüpheliyim ayakları bi daha halletmem lazım

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bende istiyorumm!!! Tardis ve Sherlockk yirim *.*

    YanıtlaSil
  4. sherlocktan bende istiyorummm çok başarılı eşyalarına bayıldım *-*

    YanıtlaSil
  5. Ohaa. Çok güzel yapmışsın. Sherlock ve Tardis çok tatlıııı

    YanıtlaSil
  6. Ya nerden buluyosunuz bu Harry Potter zımbırtılarını, çok kıskanıyom *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapıyom beeeen!!! Ya siz beni niye anlamıyonuz aklfjsdf

      Sil
    2. Ya defter?
      Ya Çapulcu Haritası? Ha?!
      Neyse, ben de deniyim iki kil yoğuriym.

      Sil
    3. Hee!!!
      O defteri ankarada bi kırtasiyede bulmuştuk hem de 3,5 mu 5 lira mı neydi. Bi de ravenclawlısı var diğer binaların ki yoğdu ne yazık ki :')
      Çapulcu haritasını da tuğçe yapmıştı bana yine bir el emeği yani :')

      Sil
    4. Oha ne kadar yeteneklisiniz!
      Çok kıskanıyom sizi :(
      Ama iyi kıskanma :(

      Sil