26 Şubat 2014 Çarşamba

Kitap alışverişi #9

Hani ben İngiltere'ye gidicem, harcamalardan kıstım ya...Yok annem o kitap için olmuyo yani.. Ben kaç aylardır kitap alışverişi yapmıyorum yaa! Bugün kargom gelince bi süre sarıldım, açmaya kıyamadım ha!! Yalnız kendime bi kitap listesi oluşturmaya başladım, alacağım öncelikli olanların listesi. Burda aldıklarım bi 3 tanesini karşılıyo ama olsun flskjdsdfj Şu an Zaman Yolcusunun Karısı'nı okuyorum. Onu bitirince Köpek Düşleri'ne başlamak istiyorum hemen. Ay hepsi de çok güzel kitapların bilemedim başka bi şeye de başlayabilirim.
Yalnız ben Hayvan Çiftliği kitabının Can yayınlarının çıkardığı pembe domuzlu kapağıyla sipariş vermiştim klasik can yayınları kapağı geldi ya sinir oldum -_- Neyse dedim napalım...
Bunları kitapsihirbazından aldım, bi kaç hafta sonra hepsiburada'dan da bi alışverişim olcak. Sepetimi oluşturdum bile. Bakalım artık..

5 yorum :

  1. Markuuus oleeeyyy kutap hirsizinin filmini de izle sonra

    YanıtlaSil
  2. Güzel kitaplar seçmişsin, ben de kendimi tutuyorum ama, sanırım daha fazla dayanamayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırak gitsin ya...O kitapları görünce ki mutluluk hiç bi şeyde yok :3

      Sil