2 Şubat 2014 Pazar

Haftalık Cumberbatch dozu alındı

3 adet Cumberbatch filmiyle karşınızdayım.

Little Favour
Little Favour 2013te çıkan 22 dakikalık bir kısa film. Tr altyazısı yok ama eğer lise düzeyi bi ingilizceniz bile varsa anlayabilirsiniz. Zaten 22 dakikada ne kadar diyalog geçebilir... Konusu şöyle kısaca; Wallace (Benedo) Rus mafyasından kaçan arkadaşı James'in isteği üzerine, onun kızına göz kulak olmak için söz verir. Ve ardından soluksuz geçen kanlı dövüşüklü dakikalar gelir.

Mesela bu giflerdeki gibi pek çok sahneyle adeta kutsanmış gibiydim. Güzel adamların ağzının burnunun kırılmasının ne kadar sevdiğimi bilen bilir klfjslkdj Her hafta en az 1 kez izleme suretiyle başucuma koydum filmi.

The Fifth Estate
Yine bir 2013 filmi. Uzun zaman bekleyip, sinemalarda afişlerini görüp heveslendiğimiz fekat Türkiye'de vizyona girmeyen Benedo filmi. Olay Wikileaks olunca zaten konunun beni sarmayacağını bilerek bekledim ve izledim. Benny'nin olmadığı sahnelerde Peter Capaldi'ye Remus Lupin'e (gerçek adına bakamayacak kadar üşeniyom), Stanley Tucci'ye odaklanabiliyoruz. Ama bi sıkımlık rol vermişiniz bu adamlara. Yazık olmuş. Filmin belli bi yerine kadar Benny'nin güzelliği için izliyosun zaten, sonra bi heycanlanıyo fiyuuuvv... En sondaki röportaj sahnesi favorim oldu, özellikle film hakkında ne düşünüyosunuz gibi bi soru sorduklarındaki tipi :') Haah bi de epik bir dans sahnesi var ki...


 (Yine birilerine aşkla bakarken :') )

 İlk izleyişimde kendimi frenleyip hiç bi sahnede durdurup keps almadan izledim. Bi dahakine yardırıcam ama fsldjfsjdfh Çok böyle alıp posterlettirilesi sahneler vardı. Hayır adam platin olmuş. Saf biritiş kırmızılığının üstüne bi de. Nasıl güzel olmasın!?

August: Osage Country

10 Ocak'da vizyona girmiş sanırım, ama yine bizde vizyona girmedi tabi... Tiyatro oyunundan uyarlama filmin kadrosu diyorum! Meryl Streep, Julia Roberts, Obi van kenobi... Tabiysi Benedict. Ve hayret verici bir rolde. Ailenin eziği.Ay bir içim ezildi izlerken bir içim ezildi...Yapmayın etmeyin diye içimden çığırdım hep.


Çok ezik olduğu için ve kimse onu sevmiyo diye ağlarken klfjsdflkjf babacığı teselli ederken...Bi bak kediye :'3 
Filmde Weston ailesinin garip ve trajik hayatının bi kısmına şahit oluyoruz. Ailenin hapçı annesi olarak Meryl Streep, hem bayıldım (çünkü kadın aşmış) hem de öldürmek istedim yeter artık sus diye. Annesine ağız burun dalabilen, çilekeş kızı Julia Roberts (ki filmde ne kaa güzelsin diyerek dizlerimi dövdüm yine). Obi van kenobiyle evli, bi de 14 yaşında sürtük bi kızları var. Little Miss Sunshinedaki kız. Abigail bişeydi galiba. Sen nasıl sen ananla babanın arabasında "sigara içmem lazım" diye iniyon sen 14 yaşında? Gel bi de burda yap ağzınla dizin yer değiştirir yeminle. Tam bir Amerikan gençliği görüyoz yani (tek gördüğü amerikan gençliği filmlerdeki, gerçek amerikan gençliği farklıysa özür dilerim amerikan gençleri) Ve sorunlu bir kaç aile üyesi daha. Hepsi bir araya gelince bir tantana ki fiyuuuv...Sonra bi de bi güzel şok ettiler beni, ondan sonra nolucak bu çocukların hali diye dramlandım bi köşede zaten. Yaağni bayılınası bir filmdi.
Yine harika bir Benedo sahnesiyle kutsandım ayrıca;


O tanrısal sesiyle kedi gibi şarkı söylemesi ::::::::::) Alarm yapıcam bunu kendime. 

İşte bunlar iyi günlerimde indirebildiğim filmlerdi. İnternetim şu sayfayı bile açamayacak kadar sorunlu son günlerde. Yazıma son verirken, bugün startını verdiğim Benedict ve ben şoplarının ilkiyle kapatıp gidiyom. Görüşürük.


12 yorum :

  1. Bay Cumberbatch'e karsi hep mesafeli olmaya calistim ama sanirim artik dayanamiyiciim :'D
    Zaten yazdiklarina bayiliyorken bir de isin icine bay Cumberbatch'i katmissin... Vay halimeeeee...

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki mesafeli durmak mümkün değil :') Bırak kendini gitsin fskdjsdjf

    YanıtlaSil
  3. Her yazını ayrı bir seviyorken bunu baş tacım yaptım, Benny var sonuçta ^_^ Filmleri de yazdım bir kenara, umarım izlemeyi unutmam :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir yazı olmuş.Uzun zamandır Benedict ' ın film ve dizilerini arıyordum ne izlesem ne izlesem diye delirirken senin yazını gördüm ve yine Burcu yapmış yapacağını dedim.Bu yüzden koca bir teşekkürü sana borç bilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim efenim :3
      Özellikle Sherlock 3.sezondan sonra Benny'siz bir günüm bile geçmez oldu, internetsizlikten filmlerine de ara vermek zorunda kaldım. Yoksa daha çok izlencek film var :')

      Sil
  5. Yani yazar burada demiş ki bol Benny' li günler bizi bekliyor. :D tişikkirler sipirmin :')

    YanıtlaSil
  6. KEDİ!!! :"""3
    AYRICA LÜTFEN O ŞOPLU FOTOĞRAFI BASTIRIP BENEDICT'İN FAN ADRESİNE YOLLAR MISIN. LÜTFEN. AZ GÜLSÜN HERİF. LÜTFEN. ÇOK İSTİYOM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kedi tipini gördükçe gözlerim doluyo lan :''''')
      öfjhksjdjfdjhf yollarım valla acımam ama uluslararası probleme sebep olmayalım bak sonra klfsdjfsldf

      Sil
  7. benedict ve sen mikemmel olmuşsunuz kıskandım :D :D

    YanıtlaSil
  8. Ah evet yakın çevremizden sürekli duyduğumuz yorumlar bunlarlkjfsdkfjh

    YanıtlaSil