6 Şubat 2014 Perşembe

Fıranki ve Çeneçukuru

Nasıl bir hata sonucu Frankenstein izlemeye gittik hiç bilmiyorum. Catching Fire izlemeye gittiğimizde fragmanı görüp, efekler güzel haa demiştik, onun etkisinde kaldık sanırım. Fekat efektten filmi göremedik! Bu kadar görmemişin efekti olmuş bir film olamaz ya! Tamam anladık yapabiliyon diye kafasına pıtpıt yapmak isterdim, bu filmde emeği geçen herkesin. Film bi başladı, sanki ikinci yarıyı başa almışlar anında dövüşüklü olaylar. Bi dur bi karşına al konuş be oğlum aaa!! Ya allam o kadar konu yoktu ki, o kadar mevzusuz bi filmdi ki... Nasıl bunaldım, parama üzüldüm. Bi ara sadece Fıranki'nin çene çukurunu izledim. Adeta Fıranki ve Çeneçukuru olarak savaştılar. Bi ara Tüyçe filme yorum yaptı "E bunun ruhu varmış, nasıl ele geçirdiler." gibi bi şey, ben de "bunu ele mi geçirmişler?" dedim. "Şş tamam ben sana sonra anlatcam." dedi, o derece kaçırdım filmi lşfksdfsjdf  Ayrıca hiç gündüz olmadı. Hep gece. Onu geçtim yer yerinden oynadı bi kişi bile mi uyanmadı lan. Ülkeyi batlattılar resmen ama halk uyuyo. Haa patlama konusunda da nasıl çıldırdık. Ne kadar büyük bi teknoloji de olsa fişini çektin mi iş biter olum. Kadın (Chucktaki sarışın vardı ya, salak sinir oluyom tipine de), böyle mal gibi bakıyo her yerde alarmlar öterken falan. Biz sürekli "fişi çek fişiii fişiiiiiii fiiş FİŞ LAAN FİŞŞ!!!" diye yıprandık kenarda. Tamam karizmatik olsun istiyosanız, "gücü kesin! RAYT NAV!" falan da diyebilirsiniz. Biz biliyoz nasılsa olayın "fiş" olduğunu. Filmde bi tane "bari şunu izliyim" diyebilceğin bi şey yoktu, herkes mi her şey mi çirkin olur. Zaten abzürük bir tipi olan Harvey Dent (gerçek adına bakamayacak kadar bir kez daha üşendi) niçün sürekli sinirli, hırslı mimiklerde dolanan fıranki için seçilmiştir? Ama iyi oynuyo güzel oynuyo şimdi, o yüzden tiskindim, "allasen mimik yapma" diyip durdum. Aslında anlattığım kadar sikko değil film ama 12 lira verdim ben olay orda fksdjfskdjfsdf
Bi de Lotr'daki Eowyn de oynuyodu filmde. Arkamızdakiler onun kim olduğunu bulmaya çalışıyolardı. Uzun tartışmalar sonucu Lotr'daki Galadriel olduğu sonucuna ulaştılar. Tebrikler çucuklar bir harikasınız.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder