1 Şubat 2014 Cumartesi

Çok mantıklı İngiltere hayallerimiz başladı

İngiltere planlarımız son hız devam ediyor (gezi rehberi bakıyolar). 7günlük turlarla gitme kararı aldık. Tabi gerekli parayı biriktirebilirsek ki sterlin olayı çok canımızı yakıyo :') Bi de vizeyi turun ayarladığı bi şeyler bakıyoruz ama hep bireysel başvuru dimişler.. Anlamadık, önümüzdeki hafta yüzyüze bi görüşcez ne demek oluyo diye kenara çekicez.

İşte bugün de bi kitapçıda bütün rehberleri toplayıp inceledik. Farkına vardık ki İngiltere'yle ilgili hayallerimiz çok küçükmüş lan :') Mesela, ola ki Sherlock çekimlerine denk geldik, seti dirsek darbesiyle kırma hevesimiz var. O gücü bulacağımıza inanıyorum. Bi de bu komik koca şapkalı kırmızı üniformalı askerlerin kemerinin üstünden pıçak batırmak istiyoz cidden oluyo mu diye flksdjfksdjf (Bknz. Sherlock 3x2) Sonracııma Harry Potter Melez Prens'in başında yıkılan köprüyü görmek istiyoz. Ama kafamızda, birine yol sorarken  "beele beele" (beele beele olup yıkılıyo ya) lafı geçirdik, hayrika bir ingilizce olacak. Ve tabisi Harry Potterlı gördüğümüz her boka atlayacağımız kesin. Mesela bir diğer küçük hayalimiz de;

Ha bi de rehberlerde müzeler için hep ücretsiz yazıyo nası la aklımız almadı nası yani? Biz yine al harçlık olsun genç adamsın diyip eline 3-5 sterlin sıkıştırırız gibi...Yemeyip, içmeyip parayı sırf fangörl şeylerine yatırmayı istiyoruz, anneme dicem bazlama yapsın bize sokakta kemiririz. Simit de yoktur şimdi orda. Ulaşıma da para gitmesin diye haritadan bakıp bakıp burdan buraya yürürüz lan aslında diyorum ama şehir değiştiriyon bildiğin. Öyle bi harita ölçek bilgim yok. Şimdiden çok da heveslenmiyoruz (yav he he) daha iş bulcaz da para birikcek de... Vakit de dar. Çok zorda kalırsak B planı olsun diye ucuz ucuz Orta Avrupa turları var. Biriktiği kadarıyla onlara gideriz artık dedik. Ama ben inanıyom birikcek o para :') Gerçi bugün Tuğçe alışveriş yapcaktı, bi baktık ben kasada sıraya girmişim. "Olm nasıl yaa?!" olduk bi elimde 2 kazakla. Aman zaten Çanakkale'de alışveriş yapamıyom, son oldu işte bu.

7 yorum :

  1. ingiltereeeeeee! adınıza sevindim, ben de tekrar gideceğim bu yaz şöyle 2 - 3 haftalığına.

    bence tura çok da gerek yok. biz dört günde iki kişi konaklama dahil 200 pound falan harcamışız. hammersmith'te ev tutmuştuk diğer 2 arkadaşla. müzeler falan ücretsiz gerçekten. ulaşım kolay. hele yazın gidince metroya bile gerek yok, yürünür londra'da her yer. londra'dan başka yere geçmek de çok kolay. biraz üzerine kafa yorup kendiniz gidip turdan daha eğlenceli olur bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya biz işin prosedür kısmını beceremiyoruz. Yani o vize olayına o kadar gerildik ki, aha gidemiycez dedik, o yüzden turlara yöneldik. Hem de kalcak yer olayı üzerine pek güzel deneyimlerimiz olmadığından turlar daha iyi geldi gözümüze :'D Zaten sadece kalcak yer ve vize olayı için tur istiyoruz, yoksa tur programlarına katılcağımızı pek sanmıyorum. Bizim dolaşacağımız yerler çok farklı olcak çünkü.

      Sil
    2. Bu yorumum simdi aklima geldi de bakayim dedim :D vize olayi bahsettikleri kadar zor degil aslinda. Sadece bankada paran olacak gerisi kolay :D bu turlarda da gecerli, bankada paran varsa vize onayini kapiyorsun. Ben saglam olsun diye calisan halimle babamin tapulari, emekli maas belgesini, ne bulduysam goturdum :D
      Para varsa ve onceden bir ulkeden vize reddin yoksa tum vizeleri almak kolay.

      Sil
  2. lan ya çok seviyorum sizi. manyaklar.
    ingiltere olmazsa bile üzülmeyin conconlar eğer çok güzel şeyler olursa da seneye türkiye sınırları içerisinde olmazsam ben sizi yanıma aldırırım bir haftalığına ohhh fangirling'le geçiririz her günü :")

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyom Melda :')
      Senin şu hayallerine ulaşmana bayılıyom :') İşalla gidersin de bizi de alırsın yanına :B

      Sil
  3. Londra'da en güzeli yürüyerek gezmek :D Bir de metro :D Metro da kaybolursanız ancak :D Yoksa bir günlük harçlığınızı hiç ediyorlar metro bileti ayağına. Sterlin olunca tabi. Sokakların hepsinde harita var bi de sora sora Bağdat bulunur :D İnşallah gidersiniz :D Sherlock Holmes müzesi var oraya mutlaka gidin bence :D Ben sıra olduğu için girememiştim :( Çok içimde kaldı valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sora sora yol bulmak en sevdiğim şey :3 Umarım gideriz ya :')

      Sil