28 Şubat 2014 Cuma

Bu Japonlar ne yapıyor ya! #2

Bizim hocaların harika bir Türkçesi var. Senseimizle geçen hafta gittiğimiz kahvecide konuşurken, "torukogo de kawaii kotoba ga arimasu" dedi, yani Türkçe'de çok şirin kelimeler varmış. Mesela dedik..Bi düşündü, sonra masadaki peçeteliği gösterip hevesle "peteçe peteçe!!!" dedi. Orda bi gülmekten toparlayamadık, sonra peçete diyince, yazık yüzünü kapatarak güldü bissürü. Çok tatlı lan :')
Aklıma son günlerde olan kelime failleri geliyo şu an, mesela geçenlerde de gelmiş geçmiş en komik senseimiz derste detay demek isterken, "ditay" demişti. Biz anlamadık, suratımıza bakıp "ditay ditay" diyo böyle flskdjfslkdfjdsf
En son bugün, bla bla planım var kalıbını öğreniyoruz. Sensei dedi işte türkçede ne bu diye. Plan dedik. "pilav?" diyo kflsjfaşslkf plan diyoruz yine pilav diyo şapşik şfksjdflkjsdf Kaç saattir pilav yemiyo kim bilir yazık... Sonra anladı gülüyo "blabla pilavım var" diyerek.Ay gelmedi aklıma başka, gidiyom.

7 yorum :

  1. kıkıkı çoook komiiik yiaaaa ben de böle bölüm böle hocalar istiyom abi bizimkiler çok sıkıcı :D :D

    YanıtlaSil
  2. Çok fena kıskanıyorum çok :)

    YanıtlaSil
  3. burcu her şeyi geçtim ben şuan toruko de kawaii kotoba ga arimasuı sen alt satırda daha türkçesini yazmadan anlamanın sevincini yaşıyorum. NERDE BENİM JAPONCA KİTAPLARIM NERDE BENİM NOTLARIM diye dellendim gidip çalışcam hazır unutmamışken ljbfşdjfbşljfbaşlsjfbalfjabljfa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutma olm niye unutuyon!!! Japon çevirir konuşuruz olur da japonyalı etkinliklere gidersek. Bi önceki gibi ezik ezik durmayız korkuyla flskjdfsldjf

      Sil
    2. of hiç hatırlatma onu ya kdfblsdjfbşajfbgşaljfbşals aynı havayı soluyoruz diye üstlerine bile kusabilirdik o an şsadblasjbfşalsjdbfşalsjfbaşslfa

      Sil