12 Şubat 2014 Çarşamba

[Blog Tur] Anna Kan Giyinmiş Kız - Kendare Blake | Çekiliş

 Kazanan: Fatma Kalay 


Kitap: Anna Kan Giyinmiş Kız
Orjinal Adı: Anna Dressed in Blood
Yazar: Kendare Blake
Yayıncı: Martı Yayınları
Yayın Tarihi: Ocak 2014
Sayfa Sayısı: 350
Tür:  Fantastik, Korku, Genç-Yetişkin

"Düşünceler zamanla bulanıklaşıp kaybolur
Ama gözler hiçbir şeyi unutmaz…

Cas Lowood, ihbarlar üzerine hayaletlerin peşine düşerek onları yok eden bir hayalet avcısıdır. Yeni görevi ise, evine adım atan herkesi acımasızca öldüren hayalet Anna Korlovu yakalamak ve ondan kurtulmaktır.

Fakat Cas bu kez daha önce hiç rastlamadığı türden bir hayaletle karşı karşıyadır. Annanın içindeki, insanları öldürme isteğinin nedenini öğrendiğinde onun hayatına ve ölümüne dair sırlarla örülü gerçekleri de su yüzüne çıkarır.

Yirmi beşten fazla dile çevrilen ve birçok ödül alan Kan Giyinmiş Kız sizleri doğaüstü fantastik kurgunun romantik öğelerle harmanlandığı sıra dışı bir hikâyeyle tanıştırıyor."

Bu kitabı okurken heycandan öldüm! Uzun zamandır korku türünde bir kitap da okumamıştım, bi çırpıda bitiriverdim. Özellikle son zamanlarda sadece Supernatural izlediğim için (Sherlock izlemediğim zamanlarda fsdhf) bi yandan da bu kitabı okumak çok hoştu :3

Bi kere baş karakterin erkek olması çok iyi olmuş. Ergen genç kızlardan öğğ gelmişti artık. Yine bir liselimiz var başrolde ama mesleği gereği erkenden olgunlaşmış zaten. Şirin bir mizahı da var hem. Annesiyle beraber sürekli taşınıp, okul değiştirmekte. Son görevi ise Anna'yı öldürmek. Ama öyle ha diyince olacak iş değil. Başından sonuna kadar heycan dolu olaylar...

Şimdi burda spoiler paragrafı yapıyorum. Kitabı okumayanlar, henüz bitirmemiş olanlar bu paragrafı atlasın derim. Başladıııım! Cas ve annesi eve taşındığında o çatıdan gelen tıkırtılar yok mu... "BAKSANIZAAAA!!! NE DEMEK FAREDİR FARE YAAA"  diye çıldırmıştım. İşte bu yüzden hep derim birden fazla katı olan bi evim olursa (hahashdgfd) diğer katları ateşe veririm diye... Nasıl tüylerim ürperdi her mevzusu geçtiğinde. Hani belli ki o çatıdan bi şeyler fırlayacak kitabın bi yerinde. Soluksuz o kısımları bekledim ve olayların gidişatıyla zaten tahmin edilebilir olsa da mesele ortaya çıktığında tüylerim yine diken diken oldu. Bi de geç saatte okuyunca oooohh, bir etrafıma bakınıp durdum ki bilemezsiniz.

Spoilersız alandayız. Aslında söyleyecek daha fazla bir şeyim de yok. Çok sevdiğim kitaplara yorum yapmakta zorlanıyorum gerçekten. Cas ve maceraları şeklinde bir sürü kitap okuyabilirim mesela, Kendare Blake yazsın ben okuyayım... Korku-gerilim sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Hatta kitabı alırken 2 kere düşünmeyin direk katın kitaplığınıza bence. Bizim çekilişimize katılarak bi açılış yapabilirsiniz hatta. Lafı uzatmadan, herkese bol şans!

a Rafflecopter giveaway

95 yorum :

  1. Şansımızı deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Katılan tüm arkadaşlara şans diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun süre aradan sonra fantastik romanlara ara verip korku gerilim okumak harika olabilir helede kitap kapağına aşık olmuşken :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba herkese bol şanslar harika bir yarışma :)

    YanıtlaSil
  5. Buraya gelmişken şunu demek istiyorum blogunun adı çok hoşuma gidiyor xD Neyse ben de katıldım ^^

    YanıtlaSil
  6. katıldım ben de, güzel çekiliş

    YanıtlaSil
  7. Bu kitabı raflarda görür görmez almak istemiştim zaten. Süpersiniz ya! :D

    YanıtlaSil
  8. katıldım..hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  9. Bütün şartlar tamam:))) Bol şans:)))

    YanıtlaSil
  10. ayyy tam benlik bir kitap inşallah kazanırım:))))

    YanıtlaSil
  11. Katıldım bakalım piyango kime vuracak :D

    YanıtlaSil
  12. katıldım herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  13. Tam benlik ehehe ^_^ Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  14. İlgi çekici bir kitap.Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  15. katıldım umarım kazanırım bol şans :D

    YanıtlaSil
  16. katıldım şanslı olmak dileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. kitap herzaman en mükemmel hediye :D

    YanıtlaSil
  18. inşallah bana çıkar bu sefer :(

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler çekiliş için.Severim bu türü

    YanıtlaSil
  20. çekiliş için teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. merhaba
    kızım liseye gidiyor okumayı sevdiği için bende katıldım
    inşallah kızımın olur
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Ucunda kitap olan her türlü çekiliş+etkinlik vs. için EVET EVET EVET :D

    YanıtlaSil
  23. Bol şans (bana tabii ki) :D

    YanıtlaSil
  24. ALLAH'IM lütfen ben kazanayım :((

    YanıtlaSil
  25. Katıldım . Umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  26. Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı, hemen katıldım. Bol şans bana :)

    YanıtlaSil
  27. Merakıma yenik düşmeme neden oldun, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  28. Kitabı okumayı çok istiyorum.Bakalım şan kime gülecek:)))

    YanıtlaSil
  29. Kitap tam benim tarzım okumayı çok istiyorum....

    YanıtlaSil
  30. Şans benden yana olsun!!! :D :)

    YanıtlaSil
  31. kapağı çok hoş görünüyor.. ve ağır (mecazi anlamda değil) kitaplara bayılırım.. herkese iyi şanslar :))

    YanıtlaSil
  32. Okumak istiyorum. Umarım kazanırım. ^^

    YanıtlaSil
  33. Korku gerilim sık okumuyorum, beğenmişsin sen de o zaman güzeldir:))

    YanıtlaSil
  34. ilk defa korku gerilim bir kitap okuyacağım umarım bana çıkar :))

    YanıtlaSil
  35. Çekilişe katıldım, bakalım çıkacak mı :))

    YanıtlaSil
  36. Kitabı merak ettim, bakalım şans benden yana olacak mı? :)

    YanıtlaSil
  37. Kitap güzel görünüyor, şansımızı deneyelim :)

    YanıtlaSil
  38. görür görmez dikkatimi çeken bir roman, umarım kazanırım :) bu fırsatı bizlere sunduğunuz için teşekkür ederim. katılan arkadaşlara da şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  39. Güzel bir kitap,ben de katılayım dedim.Umarım şans bu sefer bana güler.

    YanıtlaSil
  40. Şanslı olan kazansın :)

    YanıtlaSil
  41. Çık artık bana çııık :D :D

    YanıtlaSil
  42. bende şsnsımı deneyeyim dedim :)

    YanıtlaSil
  43. merak ettiğim bir kitaptı katıldım bende

    YanıtlaSil
  44. Bakalım ne kadar şanslıyız:)))

    YanıtlaSil
  45. BU KİTABI ÇOK İSTİYORUM.

    YanıtlaSil
  46. katıldım...tekrar paylaştım:)

    YanıtlaSil
  47. Ve bende varım bende bende bende :D

    YanıtlaSil
  48. katıldım inşallah kazanırımm

    YanıtlaSil
  49. Ben de katıldım :) Herkese bol şans :D

    YanıtlaSil