18 Şubat 2014 Salı

Bitti bizim Japonca bu kadar

Bugün denişik şeyler deneyimledik! Sabah okula gittik Gikçe'yle. İbochan bahçedeydi oturduk yanına simidimizi yiyip bi tane kediyle oynaşırken, bizim okula arada bir gelen bi Japon çocuk var Ankara'dan o geldi. Kafamı bi kaldırdım "ben de oturabilir miyim?" dedi aşırı mikemmel bi türkçeyle. Tabi falan dedik. Nasıl mıtlılık akıyo suratımızdan ilk defa bi Japonla konuşcaz hocalar dışında. Ama hep Türkçe konuştuk o ayrı fksdjflsfj İşte Ankara'dan nefretimizden bahsettik. Yazık bi de Ulus'ta kalıyomuş dedim çantana dikkat et haa diye, sonra bi arkadaş "warui tokoro" dedi kflsdjfslkjf böyle manyak japonca kastık. Sonra bize hediye verdi.
İçi muz dolgulu muz şeklinde kek :') Bizde de simit var ye dedim fsjdfsdjf Baktı sayımız artıyo poşetine baktı yazık laan, biz paylaşırız dedik. Arada japonca olsun diye ii tenki desu ne falan dedik ama fsdjfsdkfh Zaten çocuk türkçe pratiğine gelmiş yiaa iyi oldu öyle. Sonra ders başlamaya yakın gidiyoz dedik. Ben "simit yer misin? al simidi bırakıyım sana" diyerek kalktım şsdkfsfksdfksdjfsdfj Bilmiyom bi daha hiç bi Japonla konuşmasam mı napsam...

Sonra yine talkshow tadında dersler. Kawamoto senseinin ilk defa hapşırdığını gördük. Adam hapşırır hapşırmaz gülüyo lan çok ilginçti kljdfskjfsdf. Bi de Takahashi sensei bazen öğretmenler odasında çalışırken şarkı söylüyomuş kendi kendine, ona bi şeyler fırlatası geliyomuş. Onu canlandırdı. Lan çok yazıksınız bak anlatıyom ama gülmüyonuz, aslında çok komik fjsdkdsjf

Bu kadar gereksiz konuşmam neden mi? Çünkü birazdan 6 bıçıktaki yönetim kurulu toplantısına gitcem allam çok gerginim. Sanki kaiwa sınavına giriyom. Ya yaptıklarımı beğenmezlerde? Ya bunlar ne biçim afiş derlerse? Ya ben ne yaptığımı anlatamadan biri araya girer bi şey sorarsa ve tüm konsantrem kaçarsa... Midem bulandı korkudan :') Bi kaç dakka meditasyonlanıyım da hazırlanıp gidiyim. Bay.

13 yorum :

  1. Gene güldürdün :)
    Boş şans!

    YanıtlaSil
  2. Ay bol şans dedin de mi? Bol şans bence o nolur jfhskdjfhsf :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha ben şu kenarda ölmeye gidiyorum :D
      Rezillikte markayım. Tabi ki bol şans :')

      Sil
  3. Şu japonca yazdığın cümlelerin anlamlarını parantez içine falan yazsan çok sevinirim yaxD Anlamadığım için olaylara tam hakim olamıyorum:/ cahilliğime verin:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy düşünmüştüm ama yazmayı unutmuşum :')
      Warui tokoro için "kötü yer" diyebiliriz. İi tenki desu ne için de günümüz türkçesiyle "havalar da iyi haa" gibi diyebiliriz. Başka yok heralde.

      Sil
  4. japonca dersleri mi alıyorsun?? Ben kore dili ve edebiyatı okumak istiyorum gerçi çok zor ama napsam ki *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japonca öğretmenliğinde okuyorum. Valla korece hakkında bi bilgim yok kayseri ve ankarada olması dışında.

      Sil
  5. Çok hoş olmuş yaa :)
    O resimdeki aynı Tokyo Banana ya benziyor. Sergül diye bir abla var Japonya'da yaşıyor, o çok sevdiğini söylüyordu bu kekleri :)
    Ya ben Ankara'da okumak istiyorum ama niye kötü dedin şimdi yav, içime kurt düştü :S
    Benim yorumum biraz geç oldu sanırım, nasıl geçti toplantın?

    YanıtlaSil
  6. Evet Tokyo Banana zaten :3
    12-13 yıllık Ankara'da yaşayan biri olarak orda asla okula/işe gitmek istemem yani, hangi şehirdesin şu an bilmiyorum ama arada seveni de çıkar.
    Okulunu sevip Ankara'ya katlanırsın onu bilemem tabi...
    Haftalık olarak devam ediyo toplantılar sorun yok :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şuan Konya'da yaşıyorum. Özellikle neyinden nefret ettiğini çok merak ettim, biraz bahsetsen olur mu?

      Sil
    2. Sadece ben değil tanıdıklarım arasında çok nadir ankarayı seven :'D
      Bi kere evde sıkılsan çıkıyım bi yerlere gidiyim desen şehrin %90ını alışveriş merkezi. Kafelerde barlarda takılmak istesen merkeze gitmek zorundasın. Yaşadığın yerin çevresinde öyle kafeler olan semt çok sınırlı. Kadınlar için de yaşaması çok zor bi kent tüm hanzolar ankaraya doluşmuş durumda çünkü. Ayrıca insanı çok iğrenç bi şehir. Hep diyorum insan nasıl bi şeymiş diye Çanakkale'de öğreniyorum diye.

      Sil
    3. Aklımın bir köşesinde bunlar da yer edicek. Teşekkür ederim ^^

      Sil