19 Ocak 2014 Pazar

Saptanamaz cografik bölgeler

Az önce annemle coğrafya bilgimin ne kadar iyrenç pislik olduğu hakkında konuşurken, sadece benim değil arkadaşlarımın da nasıl oluyosa coğrafya bilgilerinin iyrenç olduğunun farkına vardık şu anlattığım 2 küçük anıyla. Hemen buraya aktarıp ölümsüzleştirmek istiyorum...

Aralık ayında Tüyçe Çanakkale'ye geldi pehlivanım 4-5 gün kalmaya.. İşte gittim aldım onu kaldığım aparta geldik kavaltı yapıyoruz. Diyo ki bana; yolda gelirken otobüs bi yerde durdu, anonsta Niga dedi ne kadar gerildim diyo oşdkaşfkapogjadıfjsodfjspdj gerizekalı Biga'dan bahsederkene...Sonra devam etti, bi de Lapistak mı ne öyle bi yerde durdu ne biçim isimler var falan diye. LAPİSTAK! Sonra ben de düzelttim hayır olum Lapeski orası diye. Sonra meğersem Lapseki'ymiş fksjdfsjdfkld

Ankara'ya gelirken de Berkay ve Nuray arkaaşımlan geldik otobüste. Berkay Bandırma'da Nuray Bursa'da incek. Berkay indi, sonra Nuray'la konuşuyoruz işte, Bandırma nerenindi diye flsjdhfksjdflksf Ciddi bir eğitim öğretim açığımız olduğu kesin. Ben diyom ki Bursa'nın değil mi lan? Nuray diyo ki; hayır olm bak  Bursa'nın ilçeleri İnegöl var.....İnegöl....İnegöl var...lşdfjaofjadşlfkjaldkfhsdkjfh Ne biliyim bari 3 tane sayabileydin Bursalısın sonuçta. Tebi şu an biliyoz, Balıkesir'inmiş google saolsun. Ama ezberlemeye üşeniyom anlıyo musunuz lan, çok gereksiz.

8 yorum :

  1. Ahahaha Bida'da iktisat okuyan biri olarak Niga'yı daha çok sevdiğimi belirtmek isterim.
    Bundan sonra aklımda hep Niga şeklinde kalacak^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biga* lanetli midir nedir bende yanlış yazdım bak:/

      Sil
    2. Aaa bigadan biri! Orda alışveriş merkezi varmış içinde de starbucks varmış diyolar doğru mu? kdjfsdf bizim oraların dedikodusu da bu.

      Sil
    3. Starbucksı bırak hiç bir şey yok ki adam gibi:D Gerçi biz gene şükrediyoruz, en azından gratis var. yazık :/
      Merkezde okuduğunuz için şanslısınız :D

      Sil
    4. Gratise çok ihtiyacım var Çanakkalede :'/ Ama yine de merkez iyidir yeaa

      Sil
  2. Bursa'nın İnegöl diye ilçesi mi varmış :D Ama asıl ilginç olan Bursalı olupta bilmemesi :D
    Sen daha Çanakkale'de yeni değil misin sonuçta, normal bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben Çanakkale yoluna düşene kadar İnegöl'ü il sanıyodum, Bursa'nın ilçesi olduğunu bi kaç ay önce öğrendim diyebilirim dsjkdksfd
      Çanakkale'de ilçe yokmuş gibi geliyo bana heryer merkez sanki küçük şehir olunca

      Sil
    2. Sen birkaç ay önce öğrenmişsin ben şimdi öğrendim :D İnegöl ilçe mi gerçekten?! :D

      Sil