3 Ocak 2014 Cuma

Ne dinliyorum #10

Yok ben ayrı kalamıyorum burdan. Dönmeye karar verdim :'3 Şimdilik açılışı ne dinliyorumla yapıyım, önümüzdeki vize haftasını atlatıp Ankara'ya döndüğümde de koca bi dönem ne bok yedim onu yazıcam. Şu an için feci bir boşluktayım yalnız, çok amaçsız çok yalnız böyle huzursuz hislerdeyim. Alıştığım ortamı özledim ondan bence. Yarına kadar silkelenip kendime gelmem lazım, Japonya'ya gidicem hırsıma geri dönüp, bu vizelerde de okulda ilk 3e yerleşip yerimi sağlamlaştırıyorum. Tamam hadi.

Öncelikle 3 günlük takıntımla başlıyım; az önce bitirdiğim Kyoukai no Kanata'nın mikemmel endingi. Dinlemelere doyamıyorum bu nassı güzel bi şey! Anime de bu aralar izlediğim en güzel animelerde başı çeker.

 

Bir de 2 günlük takıntım var, geçenlerde Granrodeo'nun ordan burdan toparladığım şarkılarını dinlemekle yetinmekten bıkıp neyi var neyi yok indirdim. Şundan kopamadım:


Sesine ölüreem Kishow *3*

İvit bu kadar. Görüşürük 10 gün sonra.

4 yorum :

  1. Döndüğün iyi oldu. Benim gözüm aramıştı seni geçenlerde. Bu gün buldu, güzel oldu.

    YanıtlaSil
  2. Mucizevi bir şekilde bloguna çekilmemle döndüğünü görmem bir oldu. Mucizevi dediysem de inanma izleyecek anime arıyordum. :') Hem geri geldin hem de izleyecek anime de buldum. Hakikaten sevindim dönmene. Hoşgeldin. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :'3 Kyoukai no Kanata'yı izle bence de çok tatlı bi anime..

      Sil