28 Ocak 2014 Salı

Japoncaya veda ettiğim bir rüya..

İyrenç ötesi bir rüyayla ruhum sarsıldı yeminle yaa! Unutmamışken yazıyım.

Şimdiiee okuldayız, ama farklı bi bina, her neyse bizim dersimiz bitmiş sınıf değişicez ama ben tam çıkarken bi bakıyom çantam, bizden sonra o sınıfta dersi olan senpailerden birinin montunun iplerine dolanmış. Onu çözmeye çalışıyorum, ama manyak dolanmış manyaaak! Ben hırslandıkça o daha da dolanıyo. Sonra o sınıftaki ders başlayıveriyo, hiç tanımadığım bi Japon hoca giriyo. Kimse beni takmıyo ama ha, bi el atıyım bi şey yapıyım... Ben kenarda ağlıcam çantayı çözmeye çalışırken. Sonra Japon hoca gak guk bi şeyler diyip birden yere seriliyo. Ben de aha hemen çözüp çıkayım çaktırmadan diyorum. Adam öldü mü noldu umrumda değil. Herkes ayaklanıyo falan adama doğru noldu diye. Sonra birden adam suratında birinin maskesi varmış meğer, onu kaldırıyo, aslında öğrencilerden biriymiş (aşırı doz Sherlock etkileri). Niye böyle bi şey yaptığını anlamlandıramıyoruz, ama hemen ardından sınıfa Japonlu Türklü hoca heyeti giriyo. Şansıma baksana, halbuki bırak çantayı çık! Sonra bi senpai bana yardım ediyo, çantam kurtuluyo. E çantam kurtuldu, hocalara sumimasenli eğilip çıksam mı sınıftan, çaktırmadan otursam mı? Çünkü bi tanesi bile farkında değil orda yaşadığım dramın. Çıkmaya niyetlenirken, bi kaç senpai kaş göz yapıyo beele çıkma diye. Ama ben bi kaç adım atınca bizim bi hem çok sevdiğim hem de tırsıkladığım Tolga senseimiz var o görüyo. Ama surat onun değil, ona da mı maske taktınız NE BİÇİM RÜYA LAN!? O görünce ben turbolayıp kapı koluna ulaşıyorum. Tam açıp ruh emici gibi aradan süzülürken, Tolga hocanın sesi geliyo "Bu arkadaş nereye gidiyo, kafeye mi gidiyo?" diye.... O kadar korktum o kadar "aha mezun olamayacam" duygusuna girdim ki bu cümleden sonra hemen uyandım. Çanakkale'ye dönmek istemiyom arkaaşlar, hiç hayra alamet değil!

3 yorum :

  1. Bende üniv mezuniyetine yakın rüyamda liseden bir dersim kalmış bana diyolar sen üniversitenide saymıyoruz dön o dersi var o derste matematikmiş türev mürev aiiiiy ben bi ğlıyorum yapman bokunuzu yiyim fln fişman alksjdkljasd ay ağlaya ağlaya uyandıydım kaaarşim böyle okullla ilgili umutsuz şeyler düşününce bilinç altına sızıyo bu pisliqler beee ...

    YanıtlaSil
  2. Geçen yıl hep o rüyaları görüyodum lan ben de!!! En büyük gerilimim okula mavi saçla nasıl dönceğim ve herkesin benden küçük olmasıydı. Bi kere abartıp ilkokula dönmüştüm dersim kalmış diye. Bilirim yani çok huzursuz rüyalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdufıuaysdfıusadf ilkokulmu şlıjdfghdfg bırcıııııııııııııı

      Sil