18 Ocak 2014 Cumartesi

Hiç bitmeyeceksin sandım Hyouka!

Hyouka 2012 Nisan'ında çıkan ve benim ancak az önce bitirebildiğim çok güzel ve de iğrenç bi anime serisi. Bir animenin çizimleri, efektleri, seslendirmeleri (Nakamura biç piliz), efenime ayrıntıları bu kadar güzel olur da bu kadar mı boş olur. Slice of life'ın boku çıkmış, uzayıp giden sonuna geldiğinde başını unuttuğun diyaloglar falan..Konusu da şöyle ki, şimdi aşşa gifteki kız Chitanda eften püften şeyler merak ediyo, kalkıp işleri güçleri yok onu araştırıyolar.
Ama hani izlerken o kadar merak etmiyon ki, bi şeyi hiç bu kadar merak etmediğim olmamıştı. Animeye güncel başlayıp ilk 8 bölümü 1 yılda falan bitirdim. Evet şu an çok yeriyom ama Myanimelist'te 10 puan verdim fljsdfsjdfh...Konusuzluğu yüzünden işçiliğin güzelliğinin hakkını yemek istemedim.

Bi kere Oreki! (Şu sakince alkış tutan) Anime çucukları taplistimde baya üst sıralarda. Bir karakter bu kadar harika giydirilir, bu kadar harika tepkiler verdirtilir, bu kadar harika seslendirilir (Naka-chan ttlm)...Karakter olarak da kendinden enereji tasarruflu bi insan olması kalplerimizde sıcacık aman bitiremiyom bu cümleyi ama güzel işte taam mı öyle bilin yeter. Oreki'yi özetleyen bi kaç gif konduruyorum hemen:


Kafasına pıtpıt saçlarına bicibici yapamadığım için avuçlarım kaşınıyo resmen. 2d aşklarımla çok mutluyum yeminle :')

Veee animenin bir diğer mükemmelliği, arada bir sebastiyandan ince ince çalmasıdır. O çizimlerin güzelliğine bi güzel gidiyo ki şu...Toparlıyom çotto matte...Çizimlere takılıyosanız, Nakamura seviyosanız, 2d aşklar biriktiriyosanız (dhdfkjhs yazıh ya), bi de canınıza susamışsanız izleyin bence.
Gidiyom!

7 yorum :

  1. a bu benim listemde vardı. Oreki'nin tipleme süpermiş hakkaten. "Merak edip baktıkları" şeyler nedir bu arada? Myanimelistteki özetten de pek çıkaramadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı gereksiz olanları hatırlamıyorum ama bi tanesinde çekimi yarım kalan bi filmde katilin kim oldugunu bulmaya çalışıyolardı, bi tanesinde okul festivallerindeki bi hırsızı bulmaya çalışıyolardı...Geriye kalanlar kimin kalemini kim çalmış, kim niye öyle demiş gibi gereksiz zırvalar.

      Sil
  2. Bir de çok ses getirmişti bu manga, herkes esas kızı pek seviyordu falan. Benim gıcıklığım mı yoksa bu tarz sakar-saf kızları bıktıracak kadar çok mu kullanıyorlar bilemedim. YETHEER azcık çeşitlik olsun bak ne güzel oğlanları arada sırada o.ç. yapmıyorlar negzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manga ne bee "anime" dicektim hayatımdan animeyi az çok çıkarınca dil sütrçtçtmesi oluyor:\

      Sil
    2. Sakar saf kız olayını bi tek K-on'da seviyorum ben onun dışında çok itici geliyo...Bu kıza da sinir olurdum ama çizimleri çok hoşuma gittiğinden olamadım lkfsjdfk

      Sil
  3. Şimdi bunu okuduktan sonra izlemezse ölür Ponti. Okurken bile içim sıcacık oldu. Enerji tasarruflu karakterleri neden bu kadar seviyoruz acaba sırrı çözülemedi.
    Ah o çizimler uğruna Kimi No Todoke'ye katlandım ben eminim bunu da sağ salim bitiririm (^_^')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tür animeler seversin bilmiyorum ama, buna bi başla, zaten çizim güzelliğinden bırakmak istemezsin diye düşünüyorum :3
      Ey gidi Kazehaya :') Kimi ni Todoke'ye devam etme sebebi!

      Sil