24 Ocak 2014 Cuma

Gereksiz konuştuğum anlardan bir tanesi daha

Öyle bi sıkıldım ki, zaman geçsin diye sabahki küçük maceramı yazıyım dedim...
Bugün annemle dişçiye gidicektik. Benim lanet olası 2 implantın provası vardı, annemin de bi takım bi şeyleri işte. Ailecek müptelasıyız. Annemin iş yeri servisiyle gidip ordan başka bi servise binip beleşe, rahata getiricektik ne güzel. İş yeri servisiyle kızılayda inip, aktarma yaptık. Asker şefere "gataya gidiyo mu?" diye sordu annem. Fındık beyin evet dedi. Sonra baktım ters yönde gidiyoz. Geldiğimiz yolu geri mi dönüyoz biz yaa diyince yandaki kadına sorduk. Meğersem önce Oran sitesine uğruyomuş :)))) Düşünsene elvankantten kızılaya geliyon, ordan orana gidiyon ve ordan gataya gidiyon :)))) Ankara'yı biliyosanız bi kaç damla gözyaşı dökmüşünüzdür... İnsek inilmez bir durum olduğundan kaderimize razı olup devam ettik yola ama binbir söverek şefer askere. Ben bi 10 yıl yaşlandım 3 bıçık saat yolculuğumuzda mesela. Çıkardım kanjilerimi çalıştım falan 121 tanesi net kafamda şu an fksjdfkjsf

Neyse hastaneye gidebildik şükür. Benim doktorum çok komik taam mı... Böyle bedük, mobby,  yüksek sadakatın eski solisti karışımı. Genç ve kel yani. Gidince dedi ki "siz bu kıza evde napıyosunuz suratı hep bi asık" dedi. Annem "suratı öyle onun" dedi fklsjdfşsdkflk ben bi yandan ağzımın içinde ellerle onay verirken kafa sallayarak. Niye gülem? Pardon niye durduk yere güliyim olm? Ay hiç anlamıyom bu insanlığı! Sırıtarak mı dolaşcam yavşak gibi.. Onu geçtim dişçisin lan sen! İnsanı huzursuz eden bi tipsin yani normalde, komikliğini bi kenara koyarsak..Bi de benim dişlerim küçük bicik bişeymiş o yüzden gereken yere uygun implant annemlerin kullandığı markalarda yooğmuş, en pahalısını takmışlar. Doktaağ dedi anneme "Bülent abi(baba) size ucuzunu almış, kıza pahalısını almış. Gerçi napcanız bu saatten sonra pahalısını" dedi. Az daha boğuluyodum lkfsjdfklsjfdf Bi de ordaki hizmetliyi "Ramazaaan" diye bi çağırışı var, mesaj sesi yapılası.

Uzatmıcam ellerim üşüdü, ordan işimiz bitince otobüse bindik, tıklım tıkış taşınıyoruz. Yandaki bi adam bi çocukla konuşuyo, ego şeferi de dahil muhabbete. Ankara kart mı yeni bi boka geçiliyomuş ya, daha ucuza mı denk geliyomuş ne öyle bi konuşma yapıyolar. Adam çocuğa "Ya işte devlet öğrenciyi de gözetiyo demek" dedi böyle sesi yükseltip padişahım çok yaşalık yapmaya çalışarak. Annemle bi kkkkkkkk olduk anında tüm hevesi söndü şfklsdff. Ardından otobüse tahta kasa ya da ayakkabı boyacısı kutusu (onun adı ne lan) ile bi amca bindi. Net göremedim ne taşıdığını çünkü o sıra bacağıma tahtanın iyi bir kıymıklı çıkıntısını saplamakla meşguldu. Emektar taytımı yırtıp geçip bacağıma sapladı saolsun çızıktırarak. Hala açıp bakmıyom ne halde, Yarından Sonradaki gibi kız olmiyim diye. Haberim yokken öliyim, pislik yaşanmasın.

Bu gereksiz yazıma burada son verirken, seçim zamanı Ankara daha da bir çirkin oluyor diye not düşmek istiyorum. O boy boy fotoğraflarınız yok mu şeker bıyıklarınızla. Normal bi insan midesi ne aç ne tok karnına kaldırıyo yeminle bu kadar üst üste. Hayır bu ne özgüven tatlışım bi de ya! Hakkaten bizdeki siyasetçiler ne kadar çirkin yaa!! Bi tane bile Benedict Cumberbatch olası insan yok! Yazıklar olsun. Püh.

4 yorum :

  1. sjkdhfghjsd 2. paragrafa gülmekten nefesim tükendi. Hakkaten herkesin doğal pozu somurtkan değil mi ya, "suratın asık" lafını asla anlayamadım. Gözden falan anlıyolar belki.

    YanıtlaSil
  2. Bi kere benim gözlerden bi şey anlamaları imkansız, en manasız bakışlara sahibim şu dünyada.. Ya insan kendinden şüphe ediyo be çok yanlış bi suratla mı dolaşıyorum diye. Mimiksiz duruyorum işte herkes gibi..

    YanıtlaSil
  3. 1,5 yıllık Ankaralı olarak Ankarayı tam sevmeye başlamıştım ki seçim zamanı geldi tekrar sıfırlandı bütün kredi :S Sabah sabah o bıyıkları görmek, hafızamın en taze saatlerine tecavüz etmek zorunda mıyım arkadaş, nefret ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu seçim zamanına bi de tayyiple melihin afiş ziyanlarına bi çözüm bulunsa midemiz rahat etse, sabah aç karnına bıyıklarla doymasak...

      Sil