27 Ocak 2014 Pazartesi

Genç kızlarımızın en büyük problemi

Şimdi Tuğçe'yle her oturduğumuz mekanda SherlockJohnculuk oynuyoruz. Bilmeyenler için:

Sakin ol fangörl, sakin ol...İşte, "sarışın mıyım? Esmer miyim? Kumral mıyım?" sorularında dağılıyoruz... Benim esmer dediğime Tuğçe kumral diyo. Kumral dediğime sarışın diyo işin içinden çıkamıyoz. Bugün yine oynarken, bu konuyu masaya yatırdık. Bi şekilde Vahşi Güzel'deki karakterlerden bahsederek aydınlanmaya çalıştık neden bilmiyom. Milagros kumral mesela. Çok net bence. Ama Pablo'yu bilmiyom. O evde oturduğu için esmer (hani sakattı ya), ama böyle saçının teline güneş ışığı değsin sarışın olcakmış gibi..Ama teni kahve onu nabacok? Bordo sarışın mı olcak çocuk? Hele bi kötü kadın vardı ya ki biz ona Murat Kekilli diyoz, zaten gözümün önüne direk o geliyo, o ney mesela? Esmer mi kumral mı? Siyah saçlı ama buyday tenli gibi bi şey mi? Kısaltması yok mu bu işin? Benim sarışın anlayışım Draco Malfoy, esmer anlayışım Lost'taki Sayid. Arada kalanlar kumral. Bu kumrallar o kadar bet bi şey ki allah belasını ya... Ben kendimi lise 2ye kadar esmer sanıyodum mesela, kumralmışım. Çok töbe töbe olduydum. Annem parantez açıp buyday tenlisin diyo arada ama yine kara kızım diye seviyo nasıl işse?!
O değil de hala Natalia Oreiro'yla Ivo (evet adı bu) nasıl evlenmez üzülüyom aklıma geldikçe.

7 yorum :

  1. bu konu çok karışık lan, mesela benim sarışın dediklerime millet kumral diyebiliyor. bence kıstas saç rengi olmamalı ten rengi olmalı o zaman anlaşabiliriz asdsdfgdgt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de saç rengi olmamalı işin içinde, ya da sadece kumralla sarışını ayırabilmek için olsun. Dracoysa sarışın olsun. Of çok zor iş.

      Sil
  2. esmer kumraldan anlamam. beyaz teni siyah saçlı insan var, nasıl esmer diyeyim ben ona? benden beyaz. benim saçım açık kahverengi (kumral aralığında kalsa gerek) ama cildim pek de beyaz değil. esmerlik sarışınlık kıstaslarına katılıyorum. sarışın dendiğinde gözümde draco canlanıyor asdjgk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En zoru beyaz ten siyah saçlı olanlar zaten. Niye insanlığı zor duruma düşürüyonuz ki ya!!! Hiç bi kalıba girmiyosunuz!
      Draco sarışının hası!

      Sil
  3. Annanem benim ilk okul arkadaşıma sarı çocuk derdi mesela, çocuk kumraldı. Sarıya dair en ufak bir yanı yoktu. Hem sarışın olsa 5-6 yıl platonik aşık olarak takılamazdım bence daksşldka

    Çocuk koccaman oldu şu an haliyle. Hala kumral. Annesi de kumral onun gibi. Ama annannem için hala SARI ÇOCUK :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azcık güneşe tutun lan bi kaç teli sararır belki, ananenin hakkı kalmasın...

      Sil
    2. 3 ay yazlıkta kalıyordu yine sararmıyordu çocuk. Zorlamayın olmayacak bence şldkaskd... Hayır her türk erkeği çocukken sarışınmış ama o sadece esmerlerde geçerli sanırım. Esmer dediysek de kapkara esmerlerden bahsediyoruz. Siyah saçlı orta tenliyse benim için yine de esmer olmuyor çünkü. Esmer dediğin benden koyu olacak. Ay bi dk kaptırdım baya :( Kendine gel tutku heyy hopp.. Tamam sakinim.

      Sil