25 Ocak 2014 Cumartesi

Geç kalmış Shingeki no Kyojin yazısı

Şu an çok durduk yere SnK yazısı yazıyomuşum gibi dursa da, Eylül sonu biten seriyi ben daha bi kaç gün önce bitirebildim. Çanakkale'ye gitmeden önce 12-13 bölüm izlemiştim, dönünce de tamamladım nihayet. O ara unutmuş gitmişim fksdlsdf

Hakkında yapılan bütün muhabbetleri de kaçırdım tabi, burda kendi kendime konuşmaya geldim...Bi kere Mal puanı çok düşük değil mi yia? 8.91. Ben 9lu bişey beklerdim. Sonra review kısmına baktım ya 10-9 ya da 5-6 verenler var genelde. Ben 10 verdim de, 5-6 verenler ne düşünerek vermiş onu merak ediyorum, varsa bunu okuyup düşük puan veren bana bi açıklasın :') Mal'de öyle bi yazıyolar ki sanki bana tez yazıyo. Okumaya üşeniyom.

Anime benden en büyük eksiyi Armin'den alıyo bi kere. Geberesice. Hıyy tiksiniyorum lan, zekası falan umrumda değil katıksız gerzek tırsık pislik ya. İğrenç bi seiyuu seçmişsiniz İĞRENÇ! Zaten tırsak ve görünümü vur enseye al lokmayı olan bi tipe neden kadın seiyuu yaparsınız! Bunun yanında, milletteki Levi aşkını hiç anlayamadım. Taam biraz kuğulluk olan bi tip işte...Niye ölüyom bitiyom yaşanıyo hiç anlam veremedim... Ha seviyorum ama yani, ormanda Tinkerbell gibi uçması falan...Kamiya Hiroshi'yi de severim ama Levi'den o ses çıkmazdı be gülüm... Seiyulara değinmişken Eren için Kaji Yuki ne güzel bi tercihtir :') Ayrıca animede Paku Romi sesi duymak paha biçilemezdi :')

Müzikleri 10 poan, efekleri 10 poan, ama zeka yönünden zayıflardı biraz, bazı sahnelerde çıldırdım "ya şöyle yapsanıza oloooom" diye saç baş yolarken iş işten geçtikten sonra öyle yapmalar bi şeyler...Öyle boktan bi yerde bittiği için de mangadan devam etsem mi diye de düşünmüyo değilim, ama bilgisayardan okumaya üşeniyorum işte. Titanlar gerçek anlamda midemi bulandırdı. O suratlar, koşuşlar, öldürme biçimleri...Tüyler ürperticiydi kesinlikle.

En çok heycanlandığım şey de live-action olayı. Çok yapamazlarmış gibi gelse de şu videoyu izledikten sonra fikrim değişti. Titanlar aynı iğrençlikte ve göründüğü kadarıyla gayet iyi efektlerle... Böyle araba reklamı mı olur ya töbe töbe!

 

Bu kaa. Şu ara ne izlesem diye ordan oraya atlıyorum animelerde, henüz aradığımı bulabilmiş değilim.

9 yorum :

  1. Valla herkesin kendi zevki, laf söylemek düşmez ama Levi sevenler hiç maço Türk erkeğine bok atmasın. Asarım keserimli otorite manyağı adam işte, romantize edilecek bir tarafı yok, istediği kadar 'görevinde' başarılı olsun. Bu arada Levi sevmiyorum diye twitterda unf edenler olmadı değil:/

    YanıtlaSil
  2. Ya en azından ilk sezona göre bu kadar hayran kitlesi toplayacak bi tarafı yoktu bence...Ama şimdi Levi sevmiyorum dediğinde unf edenlere de bi şey diyemicem bak kendimden biliyorum aynı şeyi HP konusunda yapıyorum çünkü kldjfg

    YanıtlaSil
  3. Bir Levisever olarak söyleyebilirim ki biz bence onun en çok lider ruhunu sevdik. Eren yargılanırken yaptıkları, doğru karar vermekte ve savaşmaktaki ustalığı, ölü bakışları ve karakteri kendi içinde ilgi çekici yapan ufak tefek özellikleri (temizlik takıntısı v.s.) sevdirdi karakteri bu kadar. Abartılmasını da anime karakterlerindeki karşı konulmaz cool duruşa bağlıyorum ben. Fangirl seviyesinde değilim ama kabul etmek gerekir ki levi her türlü snk'in en göze batan karakteri.
    Live Action videosunu da izlemiştim, makyaj ve sonuç çok başarılı ama live action animesinin tadını vermez diye düşünüyorum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul ediyorum, özellikle bakışlar ve temizlik takıntısıyla diğerlerinin arasından sıyrıldı benim için. Şimdi olmasa da 2. sezon bir fanlaşma olayı yaşayabilirim gibi özellikle temizlik takıntısı üzerine giderlerse...

      Animenin tadını hiç bi zaman veremedi zaten live-actionlar. Ama yetinmeyi biliyoruz işte :3

      Sil
    2. Aynı fanlaşma potansiyelini kendimde de görmüyor değilim :)

      Ben de yanlış yazmışım onu diyecektim zaten hiçbir zaman bir tat alamadım ben live-actionlardan. En sevdiğim anime lovely complex'tir. Hele onunkini izleyince tövbe ettim bir daha live-action izlemeye :)

      Sil
    3. Ay onunki çok kötüydü! Ben bi Usagi Drop bi de Kimi ni Todoke'nin live-action versiyonlarını sevebilmiştim.

      Sil
  4. Yine mi yalnız kaldım kız hemen sattın Burcu:/ neyse ben de lider ruhluları fazla otoriter bulduğum için sevmiyorum zaten ve ilk defa bir şeyde hipster olabilmenin tadını çıkarıyorum vuhuu.
    Not: Ya ama cidden Eren yargılanırken onu dövmesini doğru bulmanız hoş değil. "Dayak atan erkek = cool" formülü arızalı. Saçını çekiyorsa senden hoşlanıyordur kuralıyla büyütüldüğümüz için o.ç. adamları çekici bulma potansiyelimizden sanırım. Ya da milyonlarca yıla dayanan evrimleşememiş içgüdümüzdür belki, bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. sezonda buralarda Levi diye ölürsem önden önlemimi alıyorum fklsjdfslkdjf
      Lider ruhu beni pek sarmıyo zaten ama bu lider ruhların takıntılı ya da rezil tarafları olması işi hoşuma gidiyo. O yüzden bu temizlik takıntısı olayının üstüne gidilirse fanlaşabilirim dedim.

      Sil
    2. cyborg kesinlikle dayak atan veya olur olmadık her şeye atarlanan erkek = cool mantığından ben de nefret ederim.

      Levinin dayak olayını hoş bulmam jürinin gözünde Erenin tarafını tuttuğunu anlamamaları için yaptığı bir hareket olduğu içindi. Ama tam açıklamadığım için yanlış anlaşılmış olabilir tabi :)
      2. sezondan beklentim o sert Levinin kör kütük aşık olmasını ve kızarmasını görmektir :) Ha ciddi animeye de aşk meşk karıştırdığımdan tam bir fan girl olduğumu da belli ettim o ayrı O////O

      Sil