16 Ocak 2014 Perşembe

Bir Sherlockian'ın halinden ancak bir Sherlockian anlar!

Bu video Sherlock 3. sezon izlememişler için ağır spoiler içerir çucuklar uyardım bak.

Şu aşağıdaki video son zamanlarda izleyip dinlediğim en güzel şey...2 gündür Sherlock boşluğunu doldurmak amacıyla durmadan dinliyip, izliyorum. Yani Sherlock'u başa sarıp sarıp izlemediğim zamanlarda. Beni sıksan Sherlock episodeları akıtırım ha o hale geldim.

Özellikle Sherlock'un "Goodbye John" dedikten sonra John'un o tepkisinin müzikle uyumu...Tüylerin diken diken olmaktan bağımsızlığını ilan ettiği kısımsa benim için Sherlock'un "Control, control..."diye acı çektiği yer. Böyle içe doğru bi kaç damla göz yaşı akıttığım doğrudur.. Dünyanın en güzel insanlarını, dünyanın en güzel dizisinde oynatıp, sadece 3 bölüm yapıp yıllarca bekletiyosunuz ya...Böyle bi boşluk hissi yok lan! Ben seni sevdim de öldüm gülüm insanına dönüşüyorum adeta! Yeni şeyler izleme hevesimin içine edip gidiyo, diğer şeyleri anlamsız kılıyo bak pisliğe yaa! 
Şu kalbimi paramparça eden aşk dolu gifi de buraya bırakıp gidiyom. Arkaya his last vow açıp simcity oynıcam.

4 yorum :

  1. Aynı boşluktan bende de var. Yeni sezon 2014 christmas'ındaymış galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık inanmak istemiyorum erteliycekler yine sonra hayata küsücem :')

      Sil
  2. çok aşıklar lan aslında :'')

    YanıtlaSil