23 Kasım 2013 Cumartesi

Bu blogtan buraya kadar

Burada bundan sonra kendi hayatımla ilgili hiç bi şey yazmıcam genşler. Feci bir ifşa söz konusu çünkü. Gelip burda bi şeylerin dedikodusunu yapamam artık fjksdfhsdf gülmüyom aslında. Kaç yıllık birikimim var sonuçta, yazıktı. Zaten 2 aydır neler yaptım ettim hiç bi şey yazmadım. Hatta blogu açıp bakmadım bile (burdaki tanıtım yazılarını ben değil, tuçi yayınladı). Yeni bi başlangıca gidiyom ben :3 Ama bi kaç kişi dışında kimselere söylemeye niyetim yok. Sadece çok yakınlarımın takipleyebileceği bi blog açıcam. Burda sadece anime/kitap turları devam eder artık. Sayounara! :3

8 yorum :

  1. Bundan sonra bulduğum her yeni blogu bu Burcı mı acaba diyerek okuyacağım adasjşdasşads bir psikopat olacağım ^^

    YanıtlaSil
  2. :OOO Kötü olmuş ama anlıyorum derdini, ifşa konusu yani. Anime-kitap bakmaya devam ederiz biz de o zaman :')

    YanıtlaSil
  3. yarı yarıya kişisel blog değil miydi burası? zaten sen her şeyi anlatıyon, onlara ifşa edecek ne kaldı ki sdljgfskdhjgfs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük hayatta tanıdıklarım burayı bilmiyodu ama geçenlerde okuldan bi arkadaşım "benim bi arkadaşım seni tanıyo blogunu takip ediyomuş" diye gelince yavaştan uzamanın vakti gelmiş didim..

      Sil