12 Eylül 2013 Perşembe

Blood Lad - Mangaka Hakkında | YF BLOG TUR

Anime Adı: Blood Lad
Bölüm Sayısı: 10
Yayın Tarihi: 8 Temmuz 2013 - 9 Eylül 2013
Tür: Vampir, Komedi, Seinen
Yazar: Kodama Yuuki

"Staz, iblis dünyasındaki sözü geçen patronlardan biridir. Vampir olmasına rağmen insan kanına ilgisi yoktur. Japon kültürü daha çok ilgisini çeker. Yanlışlıkla iblis dünyasına düşmüş, Japon bir genç kız olan Yagami Fuyumi ile tanışır. Fuyumi'nin Japon kültürü ile ilgili olan bilgisi Staz'ın ilgisini çeker. Fakat, Staz bölgesine giren davetsiz misafir ile ilgilenirken, Fuyumi bir canavar tarafından öldürülür ve başıboş dolaşan bir hayalete dönüşür. Fuyumi'nin bir hayalete dönüşmesi sonucu hayal kırıklığı yaşayan Staz, Fuyumi'ye onu tekrar hayata döndüreceğine dair söz verir."

Sezon animeleri açıklandığında hevesle beklediğim animelerden biriydi Blood Lad. Ama ne yazık ki hiç bir şekilde beklentimi karşılamadı. İlk bölümüyle fena değil gibi düşünsem de ilerleyen bölümlerde resmen uyukladım! Hatta anime açıkken ben başka işlerle uğraştım ne yalan söyliyim. Utanmadan, gururla söylüyorum bunu fjsdhsdf. Yani Blood Lad izlemek benim için bir işkence haline geldi. Buna en büyük etken de koca memelerini sağolsun gözümüzün önünden çekmeyen kızımız Fuyumi Yanagi. Zaten olaylar onun sahneye girmesiyle gelişmekte. Elimizde tazecik ilik gibi ve otaku vampir çucuğumuz Staz varken (tırmık dişler bu ara moda heralde), bu kız bir giriyor sahneye sinirden omzum atıyo resmen! Bir de olaylar kızın üzerine döndüğü için, pek görünmese bile sinir olmama yetti benim. Kenarda köşede "artık insan değilim" dramı da yapmıştı zaten. Sen hiç bi şey olma ya çok rica edicem! Ne insan halin çekiliyo ne hayalet halin. Neyse karakter inceleme işinde Samedo kıza ağzının payını vermiştir bence fsjkhsdfh (Ben bu yazıyı yazarken tarih 9 Eylül idi sevgili arkaaşlar) Türlerine girilmemiş fakat bence ecchi bir animeydi. Sallanan, şişirilmiş poşet gibi meme görmek istemiyosanız da tercih etmeyin bence bu animeyi.

Eğer ki Fuyumi'yi görmezden gelebiliyorsanız, çizimleri olsun efekleri olsun bir takım esprileri olsun fena bir anime değildi aslında. Ama takip ettiğim kadarıyla animeyi güncel takip eden bir çok arkadaş da hayal kırıklığına uğradı, bunu da belirteyim.

Mangakaya gelirsek. Kodama Yuuki 4 Eylül 2009dan beri devam eden şimdilik 9 volumelük Blood Lad'in mangakası. Aynı zamanda kısa hikayelerden oluşan 1 volume 15 chapterlık Brat Blood Lad'de var elimizde. Asoviva ve Rairaiden diye ne olduğunu anlamlandıramadığım, anlamlandırmak istemediğim seinen mangalarda da parmağı varmış. Mangakanın kişisel tumblr hesabına şurdan ulaşabilirsiniz: http://ktpn.tumblr.com/ Malesef hakkındaki bilgiler bu kadarla sınırlı en azından ingilizce kaynaklarda. Kendisine Blood Lad manga hayatında başarılar diliyor fjksdkhf YANLIŞ YOLDASIN EVLAT uyarımı da yapıp gidiyorum.

1 yorum :

  1. lan koskoca mangakasın tumblr dan hesap açmak nedir laaaann demek istiyorum

    YanıtlaSil